مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه خبر داد:
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسيراني شهرکرمانشاه از تدابیر ویژه تاکسیرانی برای روزهای بارانی و برفی خبر داد و گفت: این سازمان با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی استان در خصوص بارش باران در روزهای اخیر و روزهای آتی هماهنگی‌های لازم را با نيروهاي بازرسي و مسئولين خطوط جهت حضور كليه تاكسي‌هاي تحت پوشش سازمان انجام داده است.
کد خبر: ۳۷۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 15 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی سزما تاکسیرانی، سجاد سلیمانی افزود: رانندگان ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه جهت ارائه خدمات هر چه بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان حتی در روزهای برفی و بارانی نیز از ساعات اوليه صبح فعالیت خود را آغاز می کنند و تا پاسی از شب فعال هستند.
وی با بیان اینکه در روزهای بارانی، بازرسان و گشت های سازمان تاکسیرانی حضوری جدی و ملموس در سطح شهر خواهند داشت.تأکید کرد: گشت‌هاي بازرسی سازمان از ابتدای روز در سطح شهر به گشت و بازرسی می پردازند و بازرسي از نحوه ارائه خدمات تاکسی های گردشی و مسیری در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با تأکید بر اینکه اخذ کرایه اضافی از مسافران در روزهای برفی و بارانی نیز نباید به هیچ وجه انجام گیرد، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این راستا و همچنین عدم خدمات رسانی تاکسی های سطح شهر با بازرسان گشت تاکسیرانی مستقر در شهر مطرح و یا از طریق شماره تلفن 38211948-38246565 مراتب را به سازمان تاکسیرانی اعلام کنند.
سلیمانی ضمن تقدير از رانندگان فعال ناوگان عظيم تاكسيراني کرمانشاه ، بيان داشت: تاكسيراناني كه در خطوط مربوطه بنا به دلایل غیرمعقول حاضر نشده و غیرفعال باشند به كميته انضباطي سازمان معرفي و برخورد قانوني به عمل خواهد آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار