فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: دو سارق حرفه‌ای با 20 فقره سرقت در بابلسر دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۷۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 15 February 2017

دستگیری 2 سارق حرفه‌ای با 20 فقره سرقت در بابلسر
 به گزارش تابناک مازندران، عباس فتحعلی‌پور طی گفت‌وگویی با اشاره به دستگیری دو سارق حرفه‌ای با 20 فقره سرقت در بابلسر، اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت منازل ویلایی در بابلسر و شهرستان‌های اطراف موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: بعد از بررسی‌های به عمل آمده و انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، ماموران پلیس شهرستان بابلسر متوجه شدند که پنج سارق با دو دستگاه خودروی 206 ابتدا اقدام به شناسایی منازل ویلایی کرده و بعد اقدام به سرقت می‌کردند.


فرمانده انتظامی بابلسر ادامه داد: ماموران کلانتری 12 شهرستان بابلسر در حین گشت‌زنی ضمن شناسایی این سارقان تعداد دو نفر از آنها را به همراه دو خودروی 206 که در حال سرقت بودند دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.


فتحعلی‌پور با بیان اینکه در این پرونده دو نفر از مالخران نیز شناسایی و دستگیر شدند،خاطرنشان کرد: در این زمینه تعداد سه نفر دیگر از همدستان آنها شناسایی که اقدامات قانونی برای دستگیری آنها ادامه دارد.


وی همچنین با بیان اینکه سرقت‌های کشف شده در شهرستان‌های بابلسر،فریدونکنار و سرخرود اتفاق افتاد،گفت: نکته قابل توجه این است که همه این تعداد 20 فقره لوازم خانگی کشف شده تحویل مالباختگان شد و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار