اخبار شهرستانها:
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از نمونه های بخش کشاورزی شهرستان مهاباد تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۳۷۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 14 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،در این آیین که با حضور نایب رئیس کمسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه ، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و کشاورزان پیشرو در سالن تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد برگزار شد، کتانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد اظهارکرد : با همدلی و وحدت و اتحاد می توان در پیشرفت مملکت اسلامی و زنده نگه داشتن اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کرده و این امر با تلاش و همکاری تک تک مسئولین در راستای افزایش تولید مخصوصا" تولید در بخش کشاورزی میسر خواهد بود.
وی با اشاره به وجود مشکلات و موانع موجود در سر راه تولید محصولات کشاورزی از نمونه های این بخش که با پشتکار خود به این مهم دست یافته تقدیر و تشکرکرد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این آیین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجربا اشاره به رتبه های برتر تولید محصولات کشاورزی استان در سطح کشور، اضافه کرد: برای رسیدن به توسعه کشاورزی پایدار و خودکفایی در کشاورزی نیازمند انسان هایی هستیم که دارای علم و تجربه باشند و معرفی نمونه های کشاورزی گام بلندی در این راستا است.
اسمعیل کریم زاده بیان کرد: امسال استان آذربایجان‌غربی نیز از نظر تعداد نمونه‌های ملی در بخش کشاورزی حائز رتبه دوم در کشور شد.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی ، مدیر جهاد کشاورزی مهاباد و نماینده خبرگان کشاورزی از دیگر سخنرانان این همایش بودند که به تببین چالشها و پتانسیلهای بخش کشاورزی در این شهرستان پرداختند.
در ادامه این مراسم تعدادی از تولیدکنندگان بخش کشاورزی به بیان مشکلات و چالش های مرتبط با حوزه تولیدی خود پرداختند. 
رضا سواری ، کارآفرین برتر صنعت مرغ کشور از مهاباد نیز بابیان مسائل و مشکلات بخش طیور در تولید مرغ گوشتی گفت : تبعیت از تدبیر رهبر انقلاب در تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی مهمترین عامل موفقیت من است.
در پایان این همایش با اهدای لوح و تندیس یاد بود توسط فرماندار و رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از کشاورزان نمونه کشوری، استانی و شهرستانی مهاباد تقدیر شد.
لازم به ذکر است شهرستان مهاباد با داشتن دو نمونه کشوری و هفت نمونه استانی جزو شهرستانهای برتر از لحاظ تعداد کشاورزان نمونه در سطح استان است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار