با حضور مسؤولان استانی و شهری، رئیس کلانتری 20 اقبالیه معارفه شد.
کد خبر: ۳۷۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم تودیع و معارفه رئیس کلانتری 20 شهر اقبالیه که با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قزوین، امام جمعه شهر اقبالیه، معاون دادستان قزوین، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه و جمعی از مسؤولان استانی و شهری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اقبالیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در این مراسم اظهار داشت: ایجاد نظم و امنیت در جامعه مهم‌ترین و اساسی‌ترین کار نیروی انتظامی است و با حضور پلیس در جامعه همواره خاطیان احساس ناامنی می‌کنند.

وی افزود: امیدواریم به منظور ایجاد و تداوم امنیت در شهر اقبالیه ریاست کلانتری تعامل خود را با شهروندان بیش از پیش کرده و همواره حرمت و شأن مردم شهیدپرور این شهر حفظ شود.

امام جمعه شهر اقبالیه با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت، ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تلاش و پشتکار و جانفشانی ، نقش مهمی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تأمین امنیت جامعه دارد.

فاطمیان تصریح کرد: با لطف و توجه خداوند شهر اقبالیه از امنیت و پایداری برخودار است و امنیت را مرهون مردانی می‌دانیم که شبانه روز در جهت حفاظت از مردم تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و ملجأ و پناه مردم در مواجه با خطرات و ناهنجاری‌های اجتماعی است.

امام جمعه شهر اقبالیه یادآور شد: با وجود کاستی‌ها و کمبود امکانات، نیروی انتظامی در شهر اقبالیه عملکرد قابل قبولی داشته است.

گفتنی است در مراسم تودیع و معارفه رئیس کلانتری 20 شهر اقبالیه از زحمات یارمحمدی تقدیر و تجلیل به عمل آمد و با معارفه سروری‌نیا به عنوان رئیس جدید کلانتری 20 اقبالیه برای این مسؤول انتظامی از خداوند متعال طلب سلامتی و موفقیت شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار