معاون شهردار اقبالیه:
معاون شهردار شهر اقبالیه گفت: تغییر رویکرد شهرداری‌ها از حوزه خدماتی به حوزه اجتماعی و فرهنگی به صورت کامل قابل لمس بوده و موجب افزایش مشارکت مردمی شده است.
کد خبر: ۳۷۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا فرجی در کمیسون فرهنگی که  در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: تغییر رویکرد شهرداری‌ها از حوزه خدماتی به حوزه اجتماعی و فرهنگی به صورت کامل قابل لمس بوده و موجب افزایش مشارکت مردمی شده است.

وی افزود: در کنار این فعالیت‌ها، رویکرد اجتماعی، فرهنگی و هنری شهرداری و همچنین توسعه فضاهای فرهنگی بسیار چشمگیر بوده است.

معاون شهردار شهر اقبالیه ادامه داد: به طور کلی شهرداری در سال‌های اخیر، بیشتر به دنبال ساز و کارهای فرهنگی برای شهر بوده که یکی از رویکردهای جدید شهرداری، تغییر رفتار شهروندی در حوزه شهرنشینی و آموزش در این زمینه بوده  است.

فرجی با بیان اینکه مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در اقدامات و در جریان قرار گرفتن روند امور مختلف شهری، بر دیدگاه آن‌ها در مورد عملکرد مدیریت شهری بسیار تأثیرگذار است، تصریح کرد: رسانه‌ها هم با انتقال رویدادهای شهری به مردم و همچنین انعکاس اخبار درست و جلوگیری از انتشار اخبار کذب، نقش مهمی در افزایش رضایت شهروندان ایفا می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار