رئیس هیئت هندبال استان فارس گفت: دومین جشنواره استعدادیابی هندبال نوجوانان و جوانان استان فارس شهریورماه و به‌صورت منطقه‌ای در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 22 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا پاکدل  با اشاره به برگزاری دور نخست جشنواره استعدادیابی نونهالان بین 9 تا 12 سال در استان فارس اظهار داشت: در این جشنواره ورزشی 500 نونهال در قالب 22 تیم از 11 شهرستان استان فارس حضور داشتند.

رئیس هیئت هندبال استان فارس با اشاره به حضور داوران کشوری در این مسابقات گفت: 5 ارزیاب کشوری از سوی فدراسیون هندبال برای استعدادیابی به جشنواره اعزام‌ شده بودند.

وی با اشاره به مراحل بعد جشنواره استعدادیابی در استان فارس خاطرنشان کرد: دومین جشنواره استعدادیابی هندبال استان فارس شهریورماه و به‌صورت منطقه‌ای در شیراز برگزار می‌شود.

پاکدل با اشاره به مسابقات آتی قهرمانی کشو در رده سنی نوجوانان و جوانان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان و جوانان استان فارس مردادماه برگزار می‌شود و تیم منتخب به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

وی عنوان کرد: تیم منتخب نوجوانان و جوانان فارس به‌عنوان نماینده استان در مسابقات بین‌المللی جام ریاست جمهوری که شهریورماه در مشهد برگزار می‌شود شرکت می‌کند و در این مسابقات 10 تیم خارجی نیز حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار