با حضور معاون صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران
طی مراسمی و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مسؤولان استان قزوین و شهرستان آبیک کلنگ بهسازی معابر شهرک کاسپین 2 (آبیک) به زمین زده شد.
کد خبر: ۳۷۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 12 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، طی مراسمی و با حضور هوشنگ فرجی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین، حمید خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، فرماندار آبیک و دیگر مسؤولان این شهرستان آبیک کلنگ بهسازی معابر شهرک کاسپین 2 (آبیک) به زمین زده شد.

عملیات اجرایی بهسازی و تکمیل زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی کاسپین 2 (آبیک) با سرمایه‌گذاری 11 میلیارد ریالی آغاز شد.

همچنین با حضور مسؤولان، فاز توسعه شرکت بانیان رسا تولیدکننده مولد برق مقیاس کوچک در شهرک صنعتی کاسپین یک به بهره‌برداری رسید.

طرح توسعه این شرکت با افزایش تولید برق مقیاس مولد برق کوچک از یک مگاوات به 2.5 مگاوات با 15 ملیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

بهره برداری از شبکه روشنایی فاز توسعه غربی شهرک صنعتی کاسپین یک به طول 10 کیلومتر و سرمایه‌گذاری 9 میلیارد و 500 میلیون ریال صورت گرفته است.

در این مراسم مسؤولان ادارات امور مالیاتی، صنعت، معدن و تجارت و رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان آبیک هم حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار