در دور مقدماتی مسابقات فوتسال کشور صورت گرفت:
نماینده فوتسال قم با پیروزی بر تیم ناجی تهران صدرنشین مسابقات فوتسال مقدماتی لیگ باشگاه‌های کشور شد و به دور بعدی صعود کرد.
کد خبر: ۳۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 21 May 2015
به گزارش تابناک قم، مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه در مرحله گروهی پایان یافت ونماینده فوتسال قم در این رقابت‌ها، تیم مجمع دلسوختگان اهل بیت(ع) قم موفق به شکست نماینده تهران و راهی مرحله بعدی مسابقات شد.

نماینده قم که برای صعود به مرحله بعدی مسابقات نیاز به برد در این مسابقه داشت، با ارائه یک بازی حساب شده موفق شد برابر تیم ناجی تهران ۶ بر ۲ به پیروزی رسیده و در مجموع با ۳ پیروزی و یک شکست در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

دیگر تیم‌های حاضر در این گروه، تیم های شهروند چالوس، مقداد مشهد، ناجی تهران و بتن تبریز بودند که در ‌‌نهایت نماینده قم به دوربعدی راه پیدا کرد.

نخستین مسابقه تیم تیم فوتسال مجمع دلسوختگان اهل بیت (ع) قم در این رقابت‌ها برابر تیم شهروند مازندران برگزار شد و قمی‌ها در این بازی با ۲ گل حریف خود را شسکت دهند.

نماینده فوتسال قم در دومین بازی برابر نماینده استان خراسان رضوی صف آرایی کردند که در نهایت موفق شد تیم مقداد مشهد را ۳ بر صفر از پیش رو بردارد.

تنها شکست تیم دلسوختگان اهل بیت(ع) قم برابر تیم بتن تبریز با نتیجه ۳ بر ۲ رقم خورد که باعث شد کار تیم فوتسال قم برای راه‌یابی به مرحله بعدی مسابقات با بازی آخر مشخص شود و در بازی پایانی این فوتسالیست‌های قمی بودند که در برابر تیم ناجی تهران قرار گرفتند و با کسب ۳ امتیاز شیرین دیگر صعود خود را به مرحله بعدی مسابقات قطعی کردند.

اعضای تیم فوتسال مجمع دلسوختگان اهل بیت(ع) قم در این رقابت‌ها شامل محمد زنگی، حسن احمدی، حسن موسوی، مجتبی نوروزی، میثم راموز، علی آتش پنجه، مصطفی احتشامی، محسن یعقوبیان، محمد کریمی، ناصر افتخاری و محسن بخشایش بودند.

جعفر منیعات و حامد زنگی هدایت نماینده قم را بر عهده داشتند و سرپرستی نماینده فوتسال قم را حسین آتش پنجه بر عهده داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار