عضو هیئت‌رئیسه مجلس:
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بخش انتهای بلوار شهرک پردیسان از محدوده خارج بوده که باید روشنایی آن درست شود و این کار باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۳۷۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱ 10 February 2017
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی عصر امروز در افتتاحیه و بهره‌برداری از طرح‌های پست و خطوط فوق توزیع استان که در سالن همایش‌های شهرک صنعتی شکوهیه قم برگزار شد اظهار داشت: در استان قم به پست‌های انتقال 400، 230 و شش پست 63 نیاز مبرم داریم که با کمک مسئولان امیدواریم بتوانیم این پست‌ها را در سال‌های آینده افتتاح کنیم.

وی افزود: پیشرفت‌های خوبی را در این عرصه مشاهده کرده‌ایم که اگر می‌خواهیم با وضعیت قبل از انقلاب مقایسه کنیم قابل قیاس نیست و این از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: منطقه هشت استان قم که بیش از 120 هزار نفر در آن ساکن هستند در دو نوبت صبح و عصر دارای ترافیک شدید است.

وی با اشاره به اینکه باید یک فکری برای روشنایی بلوار شهرک پردیسان شود، تصریح کرد: با احداث بلواری از سوی شهرداری درصدی از مشکلات حل شد، اما بخش انتهای بلوار شهرک پردیسان از محدوده خارج بوده که باید روشنایی آن درست شود و این کار باید در دستور کار قرار گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار