چهار طرح عمرانی و خدماتی روز پنجشنبه همزمان با دهه مبارک فجر با حضور استاندار مازندران در شهرستان بهشهر بهره برداری و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۳۷۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 09 February 2017
 ایرنا ، این طرح ها شامل بهره برداری از فاز اول آسفالت راه دسترسی شهرک پیلم کوتی و آغاز ساخت فاز دوم آسفالت این مسیر ، کلنگ زنی فاضلاب شهرک پیلم کوتی و کلنگ زنی مسجد دانشگاه علم و فن‌آوری بوده است.
همچنین امروز الحاق منطقه جنگلی سالارتپه به پارک ملت بهشهر محقق شد.
استاندار مازندران در این مراسم با بزرگداشت دهه فجر و پیش رو بودن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: پیروی از ولایت فقیه، حفظ و وحدت کلمه و حفظ روحیه انقلابی مهمترین عامل برای استمرار انقلاب است.
ربیع فلاح با تاکید بر همدلی و اتحاد و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن افزود: دشمن از این حضور ما در راهپیمایی هراس دارد و باید بار دیگر با حضور حماشی خود قدرت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش بگذاریم.
 
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی تحول سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در کشور به وجود آورده است و تحولات ایجاد شده در کشور بی نظیر است و دهه فجر فرصت مناسبی است تا از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنیم.
نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با تلاش های انجام شده حرکت جدیدی در شرق مازندران انجام شد که بخشی از این کارها و عملکردها در قالب 107 پروژه با 175 میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.
 
علی محمد شاعری افزود: در شرق مازندران از کارهای متفرقه خودداری و شبکه ای کار می کنیم تا بحث عدالت و بهره وری ها را مناسب دنبال شود و پیگیری معطوف به هدف باشد.
وی ادامه داد: در بخش آب 50 روستای شرق مازندران دارای مشکل آب بود که 14 روستا در دهه فجر افتتاح شد و 8 روستا در هفته دولت و بقیه در سال آینده به بهره برداری می رسد.
شاعری همچنین با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن آسفالت 100 کیلومتر در شرق مازندران گفت: تا پایان سال مالی امسال این 100 کیلومتر آسفالت به پایان می رسد که 50 کیلومتر از این آسفالت در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.
 
* 35 طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در بهشهر
فرماندار بهشهر هم گفت: در دهه فجر امسال 35 طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در دست کلنگ زنی و بهره برداری می شود.
سید خالق سجادی افزود: پروژه های بزرگی در بندر امیرآباد بهشهر در دست افتتاح است که به زودی با حضور رییس جمهور و یا معاونین ایشان به بهره برداری می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار