نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اساتید دانشگاه‌ها در زمینه تربیت اندیشه و افکار جوانان و دانشجویان با ضعف مواجه هستند که باید بیش از پیش در زمینه تقویت این موضوع تلاش کنند.
کد خبر: ۳۷۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 08 February 2017

مولوی نذیراحمد سلامی امشب در نشست اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان با آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: اگر تمام مکاتب آسمانی را بررسی کنیم جایگاهی که دین اسلام برای علم و دانش قائل شده است را در هیچ دین دیگری نخواهیم یافت.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اسلام دین علم و دانش و ارزش ویژه‌ای برای علم و دانش قائل شده است و آنچه افتخارات اسلام است این است که دانش در مسیر حق باشد.

این مسؤول ادامه داد: مشکل جهان غرب همین موضوع است که علم و دانش در مسیر حق نیست، امروز دغدغه دانشگاه‌های غرب این است که دانشجویان و جوانان اسلام را به سمت غرب سوق دهد.

وی گفت: اساتید دانشگاه‌ها در زمینه تربیت اندیشه و افکار جوانان و دانشجویان با ضعف مواجه هستند که باید بیش از پیش در زمینه تقویت این موضوع تلاش کنند.

سلامی ادامه داد: باید سنت‌ها و ارزش‌های اسلامی را در بین دانشجویان و جوانان نهادینه کنیم که در این مسیر اساتید دانشگاه‌ها باید تلاش فراوانی داشته باشند.

 معاون فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار کرد: اساتید دانشگاه‌ها باید نتیجه زحمات خود را در جامعه نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام احمد راهداری افزود: تشریح خدمات نظام برای دانشجویان و جوانان وظیفه اساتید است و باید تلاش کنند تا خدمات بعد از انقلاب برای جوانان و نسل امروز تشریح شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار