امام جمعه دهلران؛
امام جمعه دهلران گفت:مردم با حضور با شور و نشاط خود در راهپیمایی 22 بهمن سربلندی و اقتدار نظام اسلامی در همه عرصه ها را فریاد خواهند کشید.
کد خبر: ۳۷۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 08 February 2017
به  گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی اظهار کرد: با توجه به موقعیت و شرایط کنونی و هذیان گویی رئیس جمهوری جدید آمریکا، مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب و شهدا، مشت محکم دیگری بر دهان استکبار خواهند زد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر رئیس جمهوری یاوه گوی آمریکا را سر جایش خواهند نشاند، افزود: نظام اسلامی قدرتمند تر از آن است که ترامپ خیال می کند چرا که ملت ما اجازه رجز خوانی به او علیه نظام را نمی دهند.

امام جمعه دهلران بر حضور یکپارچه و متحد مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و یادآور شد: مردم ولایت مدار، مرزنشین و شهید پرور دهلران نیز در این روز همصدا با مردم ایران اسلامی همچون سال های قبل با مشت های گره کرده و فریاد مرگ بر آمریکا، توطئه های استکبار جهانی علیه ایران را محکوم می کنند.

وی راهپیمایی 22 بهمن را صحنه حماسه آفرینی مردم در دفاع از انقلاب و ارزش های آن دانست و گفت: مردم با حضور گسترده خود برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلاب اسلامی می افزایند.


 راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان دهلران همزمان با سراسر کشور روز جمعه برگزار می شود و سخنران این مراسم نیز سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام است.

امام جمعه و فرماندار دهلران همچنین با صدور بیانیه مشترکی از مردم این شهرستان دعوت کردند با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر عزت و اقتدار نظام اسلامی و انزجار از استکبار جهانی را به نمایش بگذارند. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار