استاندار یزد گفت: احزاب عامل رشد، پویایی و پیشرفت جامعه هستند و فعالیت سازنده و مؤثر آنها می تواند علاوه بر ایجاد نشاط در جامعه موجب کاهش آسیب های اجتماعی شود.
کد خبر: ۳۷۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳ 08 February 2017
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی در دیدار رئیس خانه احزاب کشور با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، استان یزد را استانی سیاسی دانست که از هر جناح اصولگرا، معتدل و اصلاح طلب دارای فعالان سیاسی شناخته شده ای می‌باشد.
وی ادامه داد: به وجود فعالیت حزبی از هر طیف و جناحی در استان اعتقاد و باور داریم که احزاب و تشکلهای سیاسی عامل رشد، پویایی و پیشرفت جامعه هستند.
استاندار یزد گفت: اگر فعالیت احزاب سازنده و مؤثر باشد می تواند علاوه بر ایجاد نشاط در جامعه موجب کاهش آسیب های اجتماعی شود.
میرمحمدی افزود: با تلاش هائی که از سوی استانداری یزد انجام شد احزاب استان امروز دارای یک مکان مستقل شده اند و حضور همۀ احزاب و تشکلهای سیاسی در خانه احزاب استان می تواند موجب هم گرائی و تبادل فکری احزاب شود.
استاندار یزد گفت: تشکیل خانه احزاب در استان مهم است اما مهم تر استمرار و فعالیت مؤثر و ساختاری احزاب برای رفع مشکلات جامعه و نشاط آفرینی مردم است.
میرمحمدی به در پیش بودن 2 انتخابات دوازدهمین دورۀ ریاست جمهوری و پنجمین دورۀ شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: اگر فعالیت احزاب سازنده و به دور از تصمیمات احساسی باشد فضای سیاسی با نشاط و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال آینده را شاهد خواهیم بود.
استاندار یزد در پایان اظهار امیدواری کرد: احزاب استان با استفاده از ظرفیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بالای خود گامی مؤثر در رفع مشکلات مردم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بردارند.
همچنین رئیس خانه احزاب ایران نیز در این دیدار با بیان اینکه استان یزد پس از تهران و زنجان سومین استانی است که خانۀ احزاب آن به صورت رسمی افتتاح می شود از حمایتهای استاندار یزد برای راه اندازی خانۀ احزاب استان تقدیر کرد.
قربانعلی حشمتیان ادامه داد: 254 حزب و تشکل سیاسی در کشور داریم که از این تعداد 187 حزب فعال و عضو خانه احزاب هستند و ادارۀ خانه احزاب بر عهدۀ خود احزاب و تشکلهای سیاسی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار