در ایام مبارک دهه فجر با هماهنگی های صورت گرفته با فروشگاه های زنجیره ای یک هزار و ۶۰۰ تن برنج هندی به قیمت هر کیلو ۳۸ هزار ریال و ۵۰۰ تن شکر سفید وارداتی به قیمت هر کیلو ۲۸ هزار و ۵۵۰ ریال برای عرضه به شهروندان هم استانی در اختیار این فروشگاه ها در سطح استان قرار داده شده است.
کد خبر: ۳۷۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 07 February 2017
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از توزیع برنج و شکر سفید وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای در این استان خبر داد.

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس: هدایت اله رحیمی با اعلام این خبر گفت: برنج تقریباً غذای اصلی نیمی از مردم کره زمین است که در کشور ما و نیز استان فارس غذای اصلی مردم محسوب می شود. در همین راستا در سبد غذایی و اقتصادی مردم نقش اصلی و اساسی را دارا بوده، توجه به چگونگی میزان عرضه آن در بازار و به تبع آن قیمت این محصول در سطح خرده فروشی بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و همچنین سازمان جهاد کشاورزی فارس اعمال نظارت کامل بر چگونگی توزیع و عرضه این محصول در بازار است و برحسب نیاز و در برهه های زمانی مختلف از قبیل ماه مبارک رمضان و ایام محرم و صفر که وجود نذورات مردمی افزایش می یابد، اقدام به عرضه این محصول به قیمت های تنظیم بازار درسطح شرکت ها، تعاونی ها و فروشگاه های زنجیره ای در سراسر استان می کند تا با احتمال افزایش قیمت به صورت غیر متعادل مقابله و قیمت این محصول مهم و استراتِژیک را در سطح متعادل متناسب با بازار نگه دارد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در ایام مبارک دهه فجر نیز با توجه به سهمیه تخصیص یافته به استان و هماهنگی های صورت گرفته با فروشگاه های زنجیره ای مقدار یک هزار و ۶۰۰ تن برنج هندی ۱۱۲۱ دانه بلند اعلاء محصول تولیدی سال ۲۰۱۶ میلادی به قیمت هر کیلو ۳۸ هزار ریال برای مصرف کننده و همچنین مقدار ۵۰۰ تن شکر سفید تصفیه شده درجه یک وارداتی به قیمت هر کیلو ۲۸ هزار و ۵۵۰ ریال برای عرضه به شهروندان هم استانی توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه در اختیار فروشگاه های زنجیره ای در سطح استان قرار داده شده است تا به مرور به مصرف کنندگان ارائه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار