با حضور قائم مقام معاون رییس جمهوری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- بخش های رادیولوژی، مادران پرخطر و مراقبت های ویژه نوزادان در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر در بیمارستان هاجر شهرکرد با حضور ایرج حسینی صدرآبادی قائم مقام معاون امور مجلس رییس جمهوری در شهرکرد بهره برداری شد.
کد خبر: ۳۷۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 07 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- رییس بیمارستان هاجر شهرکرد در این مراسم اظهار کرد: بخش رادیولوژی با حدود 30میلیارد ریال اعتبار بهسازی و به دستگاه های رادیولوژی، سونوگرافی و ماموگرافی تجهیز شده است.
بهرام خرم افزود: بخش مادران باردار پرخطر نیز در مکانی به مساحت 550 مترمربع با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال بهسازی و تجهیز شده است.
وی تعداد تخت های فعال این بخش را 26 مورد عنوان کرد و افزود: با توجه به حجم بالای مراجعه مادران پرخطر به بیمارستان هاجر و نبود فضای کافی ارائه خدمات به این قشر با مشکلات عدیده مواجه بود.
خرم اظهار کرد: هر چند با افتتاح این بخش ارائه خدمات بیش از توان و ظرفیت کادر درمانی بیمارستان کماکان ادامه دارد، اما کیفیت خدمات تا حد بالایی ارتقا می یابد.
خرم همچنین میزان اعتبار هزینه شده برای بهسازی و تجهیز بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NRCU) این بیمارستان را 30 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی افزود: این بخش با محدودیت شدید تخت مواجه بود که با اجرای طرح تحول نظام سلامت و اختصاص اعتبار به بیمارستان بهسازی شد.
خرم ادامه داد: این بخش به 26 تخت تجهیز شده و آماده ارائه خدمات مراقبت های ویژه در حد فوق تخصص به نوزادان تازه متولد شده تا 28 روز پس از تولد است.
معاون هماهنگی امورعمرانی و سرپرست معاون سیاسی، امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری اقدامات دولت تدبیر و امید برای ارتقای سطح بهداشت و درمان در استان را یادآور شد و اظهار کرد: توسعه و تکمیل بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد در دستور کار دولت قرار گرفت که برای اجرای این طرح 140میلیارد ریال اعتبار برآورد شد.
گودرز امیری افزود: اعتبار تکمیل و توسعه این بیمارستان از سوی دولت تامین شده و این طرح هم اکنون در حال تکمیل است.
وی تامین اعتبار 120 میلیارد ریال برای بیمارستان لردگان، 120میلیارد ریال بیمارستان چلگرد کوهرنگ و 150میلیارد ریال برای بیمارستان مالخلیفه را از دیگر اقدامات دولت در بخش بهداشت و درمان عنوان کرد و از افتتاح بیمارستان های چلگرد و مالخلیفه در دهه فجر امسال خبر داد.
امیری همچنین بیان کرد: برای تکمیل و اتمام طرح بیمارستان 220 تختخوابی بروجن نیز 560 میلیارد ریال اعتبار نیاز بود که 360 میلیارد ریال آن در این دولت تامین شده که این طرح با پیشرفت 80 درصدی پیش بینی می شود؛ تیرماه سال آینده به بهره برداری برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار