فرماندار آبیک:
فرماندار آبیک گفت: با اختصاص تسهیلات خوداشتغالی از تبصره 26، جاده برای اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد فراهم شده است.
کد خبر: ۳۷۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی در مراسم افتتاحیه طرح خوداشتغالی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) روستای خرم‌پشته بخش بشاریات شهرستان آبیک اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان قزوین در خصوص اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد از تبصره 26 تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد کشور منعقد شده که مشکلات ضمانت بانکی برای مددجویان رفع و برای تسهیل در دریافت تسهلات بانکی ضمانت‌های زنجیره‌ای هم تعریف و تعیین شده است.

وی افزود: مددجویان کمیته امداد برای دریافت تسهیلات خوداشتغالی با مشکلات و موانعی از سوی بانک‌ها مواجه بودند که به همت استاندار قزوین، این مشکلات و موانع رفع شده است.

فرماندار آبیک ادامه داد: دولت درصدد است به جای ماهی دادن به نیازمندان، به آنان ماهیگیری یاد داده تا بتوانند هر روز ماهی گرفته و ارتزاق داشته باشند؛ یعنی دولت با پرداخت تسهیلات در تلاش است مددجویان روی پای خود ایستاده و کارآفرین شوند.

رحمانی اضافه کرد: کمیته امداد، صدقه جاریه است که از امام خمینی(ره) به دست ملت ایران رسیده و دولت یازدهم هم با نگاه ویژه‌تر به قشر نیازمند جامعه با پرداخت تسهیلات بانکی با سودهای بسیار کم، درصدد خوداشتغالی و بی‌نیاز کردن مددجویان از حمایت‌های کمیته امداد است.

وی همچنین در مراسم افتتاح واحد مسکونی مددجویی زیرپوشش کمیته امداد روستای گیل‌زور بخش بشاریات شهرستان آبیک گفت: اقتدار نظام مرهون خون‌های بسیاری است که برای انقلاب و نظام پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مقاطع مختلف ریخته شده است.

این مسؤول افزود: پیام امام راحل در تشکیل کمیته امداد، رفع محرومیت‌زدایی بوده که رسیدگی به روستاها و رفع مشکلات روستائیان در دستور کار مسؤولان قرار دارد.

فرماندار آبیک ادامه داد: با اختصاص تسهیلات خوداشتغالی از تبصره 26، جاده برای اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد فراهم شده است.

رحمانی خاطرنشان کرد: با توجه به پرداخت تسهیلات بانکی برای بهسازی مسکن روستایی، از بخشدار بخش بشاریات درخواست می‌شود پیگیر این امر بوده و روستائیان را به أخذ این تسهیلات سوق دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار