رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس با اشاره به راه اندازی قرارگاه مردمی قرآنی غدیر در استان فارس گفت: این قرارگاه در کشور کم نظیر است و این درحالی است که استان فارس در بخش فعالیت های قرآنی در کشور پیشگام است.
کد خبر: ۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۹ 09 February 2015
به گزارش ایرنا حجت الاسلام امین رصاف یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: هم اکنون قرارگاه مردمی قرآنی غدیر در استان فارس راه اندازی شده است که ایجاد این قرارگاه مردمی در فارس کاری ارزشمند و فاخر در کشور و استان است.

وی افزود: سپردن کارهای فرهنگی به ویژه در بخش قرآنی به مردم امری مهم و مطلوب و مورد تاکید ماست زیرا معتقدیم اداره کارها به صورت مردمی، موفقیت به دنبال دارد و نهادهای دولتی وظیفه هدایت گری و حمایت را بر عهده دارند.

رصاف اظهارداشت: با راه اندازی این قرارگاه تمام فعالان در بخش قرآن از جمله موسسات و تشکل های مردم نهاد طی یک انجمن فراخوان می شوند و با رای گیری هیات مدیره و رئیس این قرارگاه را انتخاب می کنند.

وی با بیان اینکه برخی از موسسات قرآنی استان فارس بیش از 100 شعبه فعال در کشور دارند اظهارداشت: با توجه به وجود ظرفیت های قرآنی در فارس، این استان می تواند به لحاظ کارهای فرهنگی و قرآنی استان های دیگر کشور را نیز پوشش دهد.

رصاف ادامه داد: کارگروه مشترک حوزه و دانشگاه در حوزه تحول در علوم انسانی و مطالبات رهبری در این زمینه در استان راه اندازی شده است که این کار بزرگ و کم نظیری در کشور است.

وی اظهارداشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، بین المللی برای مردم داخل و خارج از کشور است زیرا امروز کشور ایران الگوی بسیاری از کشورهای جهان است که با تاسی به ارزش های نظام و انقلاب اسلامی در مسیر استقلال، عزت و سربلندی حرکت می کنند.

رصاف اضافه کرد: در شرایط کنونی افکار و اندیشه های متعالی نظام و انقلاب اسلامی در حال تبدیل شدن به یک تمدن بزرگ اسلامی است که همه افراد باید در این بخش وظائف و رسالت های خود را به خوبی انجام دهند.

او ادامه داد: دشمنان به دنبال نشان دادن جلوه ناکارآمدی از نظام اسلامی هستند که خواص جامعه باید در دهه فجر با بیان دستاوردهای مختلف نظام و انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان کارآمدی و پویایی نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار