همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر پنج طرح عمرانی و بهداشتی در بخش های زرین آباد و سراب میمه شهرستان دهلران کلنگ زنی و بهره برداری شد.
کد خبر: ۳۷۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 06 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ فرماندار دهلران در آیین بهره برداری و کلنگ زنی این طرح ها گفت: برای بهره برداری و کلنگ زنی این طرح ها بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه می شود.
 
سید حسینعلی موسوی افزود: این طرح ها شامل احداث سه خانه بهداشت در زرین آباد و میمه ، جدول گذاری شهر پهله و مخزن آب شرب روستای گلوزه است.
 
 
وی افزود: سه میلیارد و 150 میلیون ریال برای احداث خانه های بهداشت و به منظور تامین مخزن آب آشامیدنی روستای گلوزه نیز یک میلیارد و 400 میلیون ریال و همچنین جدول گذاری شهر پهله یک میلیارد و 50 میلیون ریال هزینه شده است.
 
فرماندار دهلران از بهره برداری، کلنگ زنی و مرمت 10 خانه بهداشت همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: برای تعمیر و تجهیز این خانه های بهداشت 12 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
 
موسوی تاکید کرد: با بهره برداری از مخزن آب شرب بخش زرین آباد 120 خانوار در روستاهای گلوزه و احمد آباد از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند شده اند.
 
شهرستان 60 هزار نفری دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
 
همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان 56 طرح افتتاح و 6 طرح کلنگ زنی شد که در مجموع برای اجرا و تکمیل این تعداد طرح با اشتغالزایی 2 هزار نفر بیش از پنج هزار و 630 میلیارد ریال از محل اعتبار ملی و استانی در این شهرستان مرزی و گرمسیری هزینه شده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار