فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: بدحجابی وپوشش نامناسب یکی از علل بروز ناامنی در جامعه است.
کد خبر: ۳۷۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ 05 February 2017

 
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "مهرداد علی محمدی" با حضور درجمع نمازگزران مسجد امام حسین (ع) دهستان ارمو گفت:حجاب و پوشش در بينش توحيدي پيش از آنكه نيازي طبيعي باشد، امري فطري است و حفظ حجاب در جهان بيني اسلامي فرماني ازسوي خداون سبحان است. 
 
وی افزود:بد حجابي و پوشش نامناسب برخي از بانوان يكي از علل مزاحمت هاي خياباني و بروز ناامني محسوب شده و بانواني كه با پوشش نامناسب بي توجه به حقوق ساير شهروندان در انظار عمومي ظاهر مي شوند موجب برهم زدن آرامش در جامعه مي گردند . 

این مقام انتظامی تاکید کرد:بدحجابي و بي توجهي به موازين شرعي و ديني موجب آشفتگي و انحرافات اخلاقي،سستي بنيان خانواده، بروز نزاع و گسيختگي در خانواده ها و كاهش احساس امنيت به ويژه در زنان مي شود و مي توان گفت يکي از مهمترين علل افزايش طلاق در كشور "بدحجابي"و رعايت نكردن حريم هاي عفاف و حجاب مي باشد . 

سرهنگ علی محمدی در خصوص راهکارهای مقابله با بدحجابی گفت:افزايش آگاهي ها، انگيزه و علاقه به رعايت موازين شرعي در وهله نخست وظيفه خانواده و سپس برعهده مسئولان اجتماعي بوده و وظيفه نيروي انتظامي در اين زمينه هشدار و برخورد با افراد خاطي است .

وی در پایان اضافه کرد:والدين بايد محسنات حجاب اسلامي و مضرات بي حجابي را براي فرزندان خود بيان كرده و ارتباط عاطفي خود را با فرزندانشان تقويت كنند. /م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار