نماینده مردم تاکستان در مجلس:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان دستگاه‌های اجرایی برطرف‌کننده مشکلات ایثارگران باشند.
کد خبر: ۳۷۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، بهمن طاهرخانی در نشست با جامعه ایثارگران اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان که صبح امروز برگزار شد، با تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر اظهار داشت: در این ایام مردم با تبعیت از ولایت‌ فقیه در برابر حکومت پهلوی ایستادند تا بتوانند با سرنگون کردن آن، جامعه اسلامی را برپا کنند.

وی افزود: اگر مردم در برابر رژیم شاهنشاهی نمی‌ایستادند، امروز نمی‌توانستیم در صلح و آرامش زندگی کنیم و آزادانه سخن بگوییم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با داشتن روحیه ایثار و شهادت و اطاعت از فرمان‌های رهبری از مهم‌ترین مؤلفه‌های پیروزی انقلاب اسلامی بود، بیان  کرد: آن‌ها در هشت سال دفاع مقدس هم با این مؤلفه‌ها توانستند در برابر دشمنان به پیروزی برسند.

طاهرخانی با اشاره به جنگ تحمیلی گفت: اگر رزمندگان اسلام در برابر کشوری که همه سران استکبار جهانی از آن حمایت می‌کرد، ایستادگی کردند، به دلیل اعتقادات دینی و روحیه ایثارگری آن‌ها بود تا بتوانند با شکست دادن دشمنان، از انقلاب اسلامی محافظت کنند.

وی عنوان کرد: شهدا و جانبازان ادامه‌دهنده راه اهل‌بیت‌(ع) به ویژه امام حسین‌(ع) بودند و با دادن جان و یا بخشی از بدن خود این موضوع را به اثبات رساندند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان میراث‌داران واقعی انقلاب اسلامی هستند، مطرح کرد: مسؤولان باید در رفع مشکلات ایثارگران کوشا باشند تا بتوانند ذره‌ای از رشادت‌های آن‌ها را جبران کنند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گونه پیشرفتی نداشت و وابسته به کشورهای بیگانه بود، تصریح کرد: امروز کشور به برکت برپایی انقلاب در حال توسعه و آبادانی است و هر روز امکانات مطلوبی به مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا و جانبازان در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان اسلامی از انجام هر کاری کوتاهی نکردند، اضافه کرد: آن‌ها شجاعانه ایستادگی و از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دفاع کردند تا بتوانند اهداف خود را در جامعه جاری کنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان دیروز به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند تا امروز ملت ایران در آرامش باشند، یادآور شد: رشادت‌ها و سختی‌هایی که آن‌ها در جنگ تحمیلی متحمل شدند، نمی‌توان با هیچ نوع خدمتی جبران کرد.

طاهرخانی با بیان اینکه اگر مسؤولان مشغول به فعالیت هستند، به دلیل جانفشانی‌های شهدا در جبهه‌ها بوده است، گفت: آن‌ها امروز باید در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران کوشا باشند و در رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار