مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرد: هیچ موضعی در قبال اتفاقات به وجود آمده برای باشگاه تراکتورسازی ندارد.
کد خبر: ۳۷۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 03 February 2017
باشگاه تراکتورسازی به دلیل طلبی که بازیکن خارجی‌اش داشته از فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی محروم شده است و گفته می‌شود تیم‌هایی که در نیم فصل دوم مقابل تراکتورسازی امتیاز از دست داده‌اند، می‌توانند  شکایت کنند نتیجه‌ سه بر صفر اعلام می‌شود.
در این زمینه خبری مبنی بر شکایت باشگاه ماشین سازی از تراکتورسازی منتشر شده که میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز  در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تکذیب این مطلب بیان‌ کرد: باشگاه ماشین سازی تبریز هیچ موضعی در قبال اتفاق افتاده برای باشگاه تراکتورسازی نداشته و شکایتی هم نکرده‌ایم. برای این تیم همشهری نیز در ادامه رقابت‌های لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
وکیل باشگاه تراکتورسازی: در حال مکاتبه با فیفا هستیم

باشگاه تراکتورسازی برای رفع محرومیت خود از فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی با فیفا مکاتبه می‌کند.

نجفی، وکیل باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هنوز محرومیت تراکتورسازی به صورت قطعی مشخص نیست و ما در حال مکاتبه با فیفا هستیم. ما نامه خود را به آنها ارسال کرده‌ایم و منتظر جواب فیفا هستیم.

همچنین امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراکتورسازی تبریز تا مشخص شدن محرومیت تراکتورسازان در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی شاگردانش را ممنوع المصاحبه کرده و هر گونه صحبتی در این باره را به مسئولان حقوقی تراکتورسازی سپرد.

 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :