یکصد و چهل و ششمین نشست شورای مدیران و سرپرستان شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت در محل عمليات ماشين آلات سيار ساختماني این شرکت برگزار شد
کد خبر: ۳۷۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 03 February 2017
 در این جلسه مدیر عامل، مدیران و سرپرستان شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت و جانشین مسئول قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در استان خوزستان حضور داشتند.

مدیر عامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره) اظهار داشت: نشست شورای مدیران و سرپرستان این شرکت به طور متناوب در واحدهای عملیاتی برگزار می گردد تا اهمیت و جایگاه این واحدها در پشتیبانی از تولید نفت در مناطق نفت خیز جنوب بیش از پیش مورد توجه و تأکید قرار گیرد.

مهندس مراد کمالی با اشاره به مأموریت های واحد عملیات ماشین آلات سیار ساختمانی گفت: مأموریت این واحد تأمین انواع ماشین آلات مورد نیاز پشتیبانی از تولید شامل انواع دستگاه های راهسازی و بالابرنده، هات تپ، کمپرسور هوا و مولد برق برای شرکت های بهره بردار نفت و گاز و ادارات ستادی و شرکت های خدماتی تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است.

وی با بیان این که شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت از فهرست شرکت های مشمول اصل 44 خارج شده است افزود: به زودی انحلال این شرکت به طور رسمی ابلاغ و کارهای تسویه و تشکیل ساختار جدید آغاز خواهد شد.

مهندس کمالی از تشکیل ستاد نوروزی در این شرکت خبرداد و اظهار داشت: این ستاد فعالیت‌های خود را از هم اکنون برای برنامه ریزی و ارائه خدمات مورد نیاز مناطق عملیاتی و واحدهای ستادی مناطق نفت خیز جنوب با توجه به محدودیت های ترافیکی در ایام تعطیلات سال نو آغاز کرده است.

در ادامه این نشست مصوبات قبلی شورای مدیران و سرپرستان در زمینه های مختلف از قبیل خرید ماشین آلات مورد نیاز، نیازهای تعمیراتی، سیستم موقعیت یاب(GPS )، پروژه بومی سازی هات تپ و فعالیت های شورای فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین موسوی جانشین مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز وزارت نفت در استان خوزستان ضمن تبریک دهه فجر، به بیان شرایط اجتماعی، فرهنگی و مذهبی دوران ستمشاهی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی به برکت امام راحل(ره) و خون شهدا و فداکاری ایثارگران به ثمر نشست و باید برای حفظ و پاسداری از آن تلاش و کوشش کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جوانمرد زاده امام جماعت نمازخانه امام علی(ع) ناحیه صنعتی کارون اهواز نیز گزارشی از فعالیت های فرهنگی این نمازخانه ارائه کرد و گفت: این نمازخانه بسیار فعال و پویاست و در میان نمازخانه های 150 شرکت، عنوان برتر را کسب کرده است.

در پایان این جلسه از عبدالناصر سرخه زاده از کارکنان شرکت ترابری که به افتخار بازنشستگی رسیده است تجلیل به عمل آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار