به همت مجمع خیرین فرهنگساز و شهرساز، کمپین دیوارهای تمیز شهر پاک را با هدف پاکسازی دیوارهای شهر از اقلام تبلیغاتی در شیراز راه‌اندازی و از شهروندان دعوت شده با مشارکت در این کمپین، دیوارهای اطراف محل سکونت و کار خود را پاکسازی کنند.
کد خبر: ۳۷۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ 02 February 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا: نایب رئیس مجمع خیرین فرهنگساز و شهرساز پنجشنبه 14 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه عده‌ای سودجو اقلام تبلیغاتی خود را بر در و دیوار منازل و نقاط مختلف شهر الصاق و با این اقدام، منظر شهری را تخریب می‌کنند.

داریوش نوید‌گویی با بیان اینکه زیبایی بصری شهرها یکی از تاثیرگذارترین مسائل بر آرامش روانی شهروندان محسوب می‌شود، گفت: اعتقاد دارم که ما باید شهر را برای شهروندان پاکیزه کنیم و در قدم بعدی به فکر گردشگران و مسافران باشیم، بنابراین تقاضا داریم که شهروندان با پیوستن به این کمپین، دیوارهای محل سکونت و کار خود را پاکسازی کنند.

وی با بیان اینکه امکان پاکسازی تمام معابر شهری توسط اداره‌ها و مجموع‌های دولتی و شهرداری، در کوتاه مدت وجود ندارد، خاطرنشان کرد: می‌توان با همراهی یکدیگر، شهری زیبا و تمیز ایجاد کرد.

نویدگویی با انتقاد از برخی دستگاه‌های دولتی که بدون توجه به قوانین و مقررات و همچنین بی‌توجه به لزوم حفظ زیبایی بصری شهر، اقدام به نصب برچسب یا درج نوشته‌هایی بر دیوار و درب منازل و مغازه‌ها کرده و می‌کنند، گفت: از تمام مسئولان دستگاه‌های دولتی انتظار است این موضوع را به همکاران خود متذکر شده و برای درج کدها و علائم و نشانه‌ها، راهکاری مناسب و زیبا بیندیشند که به شهر و زیبایی آن لطمه وارد نکند.

نایب رئیس مجمع خیرین فرهنگساز و شهرساز همچنین تاکید کرد که شهروندان می‌توانند بهترین مقابله کننده با افراد متخلفی باشند که اقدام به نصب اقلاب تبلیغاتی و تراک و برچسب بر در و دیوار منازل و معابر هستند.

نوید‌گویی با بیان اینکه کمپین پاکسازی دیوارهای شهر، برای اولین‌بار در کشور، در شیراز راه‌اندازی شده است، تاکید کرد که با همکاری شهروندان خوب شیراز می‌توان تا قبل از ایام نوروز، فضای بصری زیباتری در شیراز ایجاد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار