فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه:
فرمانده انتظامي شهرستان از شناسايي و دستگيري سارق حرفه اي منازل مسکوني و قطعات خودرو با 22 مورد سرقت خبر داد و گفت: اطلاعات مردمي و کنترل دوربين هاي مدار بسته اين سارق را به دام انداخت.
کد خبر: ۳۷۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 01 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس سرهنگ "رضا شيرزادي" عنوان کرد: مأموران کلانتري 24 الهيه در پي وقوع دو مورد سرقت مشابه از انبار منازل مسکوني در حوزه استحفاظي، موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: با بررسي هاي ميداني و کنترل دوربين هاي مداربسته در اطراف محل سرقت و نيز جمع آوري اطلاعات مردمي، پليس اين شهرستان در کوتاه ترين زمان موفق به ترسيم چهره و شناسايي سارق انبار شد و سريعاً اقدام به اخذ دستور قضائي براي دستگيري متهم کرد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: اکيپي ويژه از مأموران کلانتري 24 الهيه به آدرس متهم مراجعه و پس از تحت نظر قرار دادن محل، به محض ورود سارق به مخفيگاهش، وي را در اقدامي ضربتي دستگير کردند.
سرهنگ شيرزادي با بيان اينكه سارق فردي ميانسال و سابقه دار است، تصريح كرد: متهم در بازجويي هاي فني مأموران به 22 مورد سرقت منازل مسکوني، انبار و قطعات خودرو در شهرستان کرمانشاه اعتراف کرد که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
وي به شهروندان توصيه کرد که هشدارهاي پليسي را جدي بگيرند و با تجهيز اموال خود به وسايل ايمني، مانع از ارتکاب جرم از سوي سارقان شوند، چرا که در بيشتر موارد غفلت و ناآگاهي مالباختگان علت وقوع سرقت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار