مسئو ل اداره آموزش و پرورش آبدانان گفت:دانش آموزان این شهرستان در سال تحصیلی 95-94 80 رتبه فرهنگی و هنری درگستره استانی وملی کسب کردند.
کد خبر: ۳۷۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 01 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛  صفررحمانی در جشنواره تجلیل از برترین های فرهنگی هنری شهرستان آبدانان اظهار کرد: در سال تحصیلی 95-94پنج هزار نفر از دانش اموزان مقاطع مختلف تحصیلی در مسابقات فرهنگی هنری مشارکت کردندکه نسبت به سال قبل از ان40 درصد افزایش داشته است.
 
وی با تبریک دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی افزود: این دانش اموزان در رشته های سرود، نقاشی ، خطاطی،احکام، قران، عقاید اسلامی، شعر، موسیقی، نماز، عترت ، مهارت های زندگی، روش های علمی و آموزشی در 150 مسابقه فردی و گروهی شرکت کرده اند .
 
مدیر آموزش وپرورش آبدانان گفت:برابر رای هیئت های داوری 70 نفر از دانش آموزان این شهرستان موفق به کسب مقام های اول تاسوم مسابقات استانی و ملی شدند .
 
فرماندار آبدانان نیز در این جشنواره که جمعی از اولیاء دانش اموزان نیز حضور داشتند، گفت: معلمان و دانش اموزان امروز، باید خودرا درمقابل فداکاری و از خودگذشتگی دانش اموزان وفرهنگیان دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مسئو ل و پاسخگو بدانند .
 
مجید عسگری با اشاره به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی افزود: برجام یک تفاهم نامه بین المللی است که در کنار یکصد مزیت مالی و اقتصادی برای کشور، توانسته است گفتمان ایران حراسی جهان سلطه را در بین افکار عمومی ناکام وناکار امد کند و زمینه ساز تعاملات جهانی جمهوری اسلامی ایران گردد.
 
در پایان این جشنواره، با اهدای لوح تقدیم و هدیه نقدی، از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی هنری مدارس آبدانان نجلیل بعمل آمد.
 
قرائت شعر و مقاله، اجرای موسیقی، مسابقه نقاشی و اجرای سرود جمعی از دیگر برنامه های جنبی این جشنواره بود.
 
همچنین در دومین روز ار دهه مبارکه فجر،جمعی از دانش اموزان و مدیران مدارس شهر ستان ابدانان با حضور در گلزار مطهر شهدا و اهدای دسته گل، به مقام شامخ تنها شهید گمنام این گلزار و 215شهید گلگون کفن این شهرستان تجدید پیمان کردند .
 
ختم دسته جمعی قران کریم، سرکشی و تفقد از خانواده های محرومین،افتتاح نمایشگاه صنایع دستی ، اجرای سرودهمنوایان فجر توسط دانش آموزان دخترمدرسه حضرت فاطمه (س) با لباس محلی،بهره برداری از چند طرح عمرانی وفرهنگی وبوم گردی در بخش سرابباغ با اعتبار 20 میلیارد ریال ،برگزاری محفل انش با قران کریم در بخش کلات مورموری و تجلیل از قایان وحافظان بر تر این بخش ، ازدیگر بر نامه های دومین روز دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در شهر ستان ابدانان بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار