استاندار قزوین:
استاندار قزوین با اشاره به صبر و مقاومت زندانیان سیاسی در زندان‌های ساواک گفت: روحیه ایثارگری این زندانیان باید بیشتر در جامعه مطرح و بازگو شود تا جوانانی که در این دوران نبوده بیشتر با سیره و منش آن‌ها آشنا شوند.
کد خبر: ۳۷۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین به همراه غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی از مسؤولان استانی امشب با خانواده شهید محسن میرزایی و یوسف باروتی جانباز و آزاده سیاسی زمان طاغوت دیدار کردند.

در این دیدارها استاندار قزوین با بیان اینکه هر چه داریم از صبر و ایثار شهدا و جانبازان و خانواده‌های آن‌ها در هشت سال دفاع مقدس است، بیان کرد: امروز وظیفه آحاد جامعه است که ادامه‌دهنده راه شهدا و جانبازان باشند و در احیای اهداف آن‌ها تلاش مستمر کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا در کشور عزیز هستند، مطرح کرد: امروز آحاد جامعه قدردان زحمات آن‌ها بوده و در تکریم و تجلیل آن‌ها تلاش می‌کنند.

استاندار قزوین با اشاره به صبر و مقاومت زندانیان سیاسی در زندان‌های ساواک تصریح کرد: روحیه ایثارگری این زندانیان باید بیشتر در جامعه مطرح و بازگو شود تا جوانانی که در این دوران نبوده بیشتر با سیره و منش آن‌ها آشنا شوند.

همتی ادامه داد: بازگویی خاطرات زندانیان سیاسی به جوانان موجب می‌شود تا آن‌ها قدر انقلاب اسلامی را بدانند و از آن در برابر گزند دشمنان به خوبی محافظت کنند.

در ادامه دیدارها، یوسف باروتی جانباز و آزاده سیاسی زمان طاغوت از خاطرات خود در شکنجه‌گاه و سختی‌هایی که در زندان ساواک متحمل شد، بازگو کرد.

گفتنی است در پایان دیدارها، مسؤولان حاضر از مقام والای خانواده شهید و جانباز و آزاده سیاسی تجلیل کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار