مدیرکل آموزش پرورش گلستان:
مدیرکل آموزش پرورش استان گلستان گفت: گلبانگ انقلاب به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پییروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 2 هزار و 400 مدرسه استان گلستان نواخته شد.
کد خبر: ۳۷۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 31 January 2017
مدیرکل آموزش پرورش استان گلستان گفت: گلبانگ انقلاب به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پییروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 2 هزار و 400 مدرسه استان گلستان نواخته شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا وطنی صبح امروز در مراسم گلبانگ انقلاب که در سالن تختی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: گلبانگ انقلاب در نخستین روز ایام الله دهه فجر در تمامی مدارس استان گلستان نواخته شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف ما حفظ انقلاب و انتقال آرزشهای دینی به نسل آینده است.

مدیر کل آموزش پرورش گلستان با بیان اینکه مسئولان باید خدمت صادقانه به مردم داشته باشند، گفت: باید در راه رضای خدا به مردم خدمت کرد.

وطنی با اشاره به اینکه 15 مراسم متمرکز به مناسبت دهه فجر در مدارس گلستان برگزار می شود، ابراز کرد: برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی برای دانش آموزان برگزار می شود تا فرهنگ انقلاب اسلامی به درستی در این راستا ترویج و تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه سرود 1357 نفری دانش آموزان در یوم الله  22 بهمن اجرا می شود، گفت: دانش آموزان و فرهنگیان استان نیز همپای سایر شهروندان حضوری پرشور و با شکوه در راهپیمایی این روز بزرگ خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: انتقال آموزه های دینی و فرهنگ اسلامی از مهم ترین مأموریت های این اداره کل است، محتوای کتاب و فعالیت های این نهاد علمی برای تحقق مأموریت های پیش بینی شده باید غنی باشد.

وی با اشاره به اینکه اهداف امام (ره) و مقام معظم رهبری سرلوحه فعالیت های آموزش و پرورش است، تصریح کرد: خانواده ها، عوامل تربیتی و مسئولان همه باید در راستای ترویج آموزه های دینی به یکدیگر کمک کنیم.

گفتنی است، گلبانگ انقلاب در تمامی مدارس استان برگزار شد و مدارس غیردولتی  نیز برای استقبال نمادین از سالروز ورود تاریخی امام (ره) به میهن و پیروزی انقلاب، جشن گرفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار