در بازدید خبرنگاران از طرح راهسازی راز و جرگلان مطرح شد
شماری از خبرنگاران استان خراسان شمالی از طرح روکش آسفالت محور پیش قلعه به غلامان در شهرستان مرزی راز و جرگلان بازدید کردند که در این بازدیدها مجری و پیمانکار این طرح راهسازی بر لزوم تخصیص اعتبارات این طرح تأکید کرد.
کد خبر: ۳۷۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 31 January 2017

طرح روکش آسفالت قطعه سوم محور پیش قلعه به غلامان در شهرستان مرزی راز و جرگلان عصر امروز مورد بازدید خبرنگاران خراسان شمالی قرار گرفت.

مجری و پیمانکار طرح روکش آسفالت محور پیش قلعه به غلامان در این بازدید خبرنگاران اظهار کرد: قطعه سوم روکش پیش قلعه به غلامان که از پاسگاه تنگه ترکمن آغاز شده  به طول 40 کیلومتر است.

علی کرم‌زاده مدیر شرکت شارستان راه شرق با بیان اینکه باید برای اجرای این طرح روکش آسفالت به‌ عنوان یک زیرساخت مهم در شهرستان محروم و مرزی راز و جرگلان، راه و شهرسازی، باید اقدام به‌پیش پرداخت این طرح می‌کرد، اظهار داشت: این شرکت از مجموع 40 کیلومتر تاکنون 20 کیلومتر از این محور را با وجود حتی یک ریال پیش‌پرداخت اجرای روکش آسفالت داشته است.

وی با اشاره به اینکه روکش این 20 کیلومتر محور مرزی بالغ‌بر 30 میلیارد ریال می‌شود، بیان داشت: تاکنون هیچ  مبلغی بابت اجرای این طرح به شرکت شارستان راه شرق پرداخت‌ نشده است.

مدیر شرکت شارستان راه شرق بر لزوم تخصیص اعتبارات برای این طرح مهم در حوزه راه شهرستان محروم و مرزی راز و جرگلان تأکید کرد و متذکر شد: این شرکت برای ادامه کار روکش آسفالت این محور پرتردد و مرزی، نیازمند پرداخت مطالبات است، درغیراینصورت ادامه عملیات ممکن نیست.

مجری و پیمانکار طرح روکش آسفالت قطعه سوم محور پیش قلعه به غلامان در شهرستان مرزی راز و جرگلان گفت: در راستای شعار سال و توسعه شهرستان مرزی راز و جرگلان این شرکت اقدام به نصب و راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های آسفالت و سنگ‌شکن با صرف 100 میلیارد ریال در منطقه کرده است تا آسفالت موردنیاز  طرح  روکش آسفالت قطعه سوم محور پیش قلعه به غلامان را تامین کند.

وی تبیین کرد: این طرح باعث اشتغال‌زایی در این طرح‌شده و از سویی امیدهایی در مردم محروم و انقلابی این شهرستان ایجاد کرده است.

کرم‌زاده متذکر شد: البته مطالبات از راه و شهرسازی باعث ایجاد دغدغه‌هایی برای شرکت شده که  تسریع در تخصیص اعتبارات را برای طرح  روکش آسفالت قطعه سوم محور پیش قلعه به غلامان در شهرستان مرزی راز و جرگلان را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: اساسا اجرای این طرح می‌تواند موجب ماندگاری و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر شده و تاثیر زیادی در ارتقای مهم‌ترین زیرساخت شهرستان دارد.

کرم‌زاده یادآور شد: در این راستا اگر تخصیص اعتبارات طرح راه‌سازی روکش آسفالت محور پیش قلعه به غلامان در شهرستان مرزی راز و جرگلان انجام و طلب پیمانکاران پرداخت شود، ضمن ادامه اجرای این طرح، تحولی مهم در شهرستان مرزی راز و جرگلان ایجاد خواهد شد.

مجری و پیمانکار طرح روکش آسفالت قطعه سوم محور پیش قلعه به غلامان در شهرستان مرزی راز و جرگلان گفت: ازاین‌رو از مسؤولان امر به‌ویژه  رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور انتظار می‌رود تا نسبت به تخصیص اعتبار و دستور پرداخت مطالبات این طرح  مهم اقدام کند.

شهرستان مرزی راز و جرگلان در شمال استان خراسان شمالی قرار دارد که از حیث شاخص‌های راه در بین شهرستان‌های استان در رده‌های آخر قرار دارد. این شهرستان چهار سال قبل به عنوان هشتمین شهرستان خراسان شمالی تأسیس شده است.

راز و جرگلان در اکثر شاخص‌های توسعه در رده آخر در بین شهرستان‌های خراسان شمالی قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار