فرماندار اردکان گفت: با توجه به ارزیابی صورت گرفته شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های اردکان ، میبد و اشکذر به عنوان شوراهای برتر سال جاری انتخاب شدند .
کد خبر: ۳۶۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸ 31 January 2017
به گزارش تابناک یزد،هادی مقیمی در جلسه شورای آموزش منطقه ای آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه در آموزش و پرورش شهرستان هم اتفاقات خوبی رخ داده است افزود: شورای آموزش و پرورش اردکان به خاطر فعالیت و تلاش که داشته اند توانسته رتبه برتری کسب کنند .
وی عنوان کرد :این افتخار حاصل تلاش خدمتکاران ،معلمان، مربیان، کادر و مدیر توانمند آموزش و پرورش اردکان است.
فرماندار اردکان بابیان اینکه آموزش و پرورش این شهرستان از دوران رخوت و رکود گذشته و درمسیر رشد و توسعه قرار گرفته است تصریح کرد : انصافا همه دستگاه ها وظیفه پشتیبانی و حمایت آموزش و پرورش را برعهده دارند.
وی فرهنگ ساخت مدارس و تامین تجهیزات را عمومی عنوان کرد و گفت روحانیون معزز ائمه جماعت و افراد موثر در جامعه لزوما باید بیشتر به این مهم بپردازند چرا که مدرسه سازی یک فرهنگ ، وظیفه شرعی و عمومی است.
مقیمی با بیان اینکه آموزش و پرورش با تربیت فرزندان و نسل آینده وظیفه مهمی برعهده دارد گفت:ساختن یک مدرسه ثوابش زیاد است چرا که پرورش یک انسان متعهد، دین دار و معتقد در مدارس صورت می گیرد.
فرماندار اردکان اظهار امیدواری کرد که تحولات اساسی در ساختار و برنامه ها به وجود بیاید تا منجر به تربیت فرزندانی با نشاط و امیدوار مسبب شود .
فرماندار اردکان در ادامه با گرامیداشت ایام دهه فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماهیت فرهنگی دارد افزود: انقلاب اسلامی دستاورد های مختلفی در حوزه های فرهنگی ،اجتماعی و عمرانی داشته است و انصافا قابل قیاس با دوران رژیم گذشته نیست.
وی با بیان اینکه بعد از انقلاب ما با خطرات مختلفی از طرف دشمنان خارجی و گروهک های نفاق داخلی مواجه بوده است تصریح کرد : به لطف خدا وبه کمک حضورمردم در تمام صحنه ها این خطرات را از سر گذرانده ایم ، ملت ما دست در دست هم ، به ساخت کشور و اباد کردن ان پرداختند.
فرماندار اردکان بابیان اینکه این موارد مانع نمی شود که مشکلات ، کمبودها و نارسایی ها را نادیده بگیریم بلکه با برنامه ریزی بهتر این ها را نیز برطرف و حداقل ممکن انرا کاهش می دهیم گفت : برای اینکه وظیفه خودمان را به خوبی احساس کنیم و غافل نمانیم و همیشه به دنبال بهبود باشیم باید با عقلانیت منطق و تفکر بهره و از منابع و نیروی انسانی کشور به درستی استفاده کنیم .
وی با بیان اینکه در شهرستان اردکان به مدد حضور مردم با فرهنگ توسعه یافته که در شهر گفتگو و تمدن علم و دین زندگی می کنند بستر توسعه فراهم است ادامه داد: بعضا بعضی مردم شهرستان های استان یزد این گونه مطرح می کنند که اردکان به طور خاص توجه شده است که این طور نیست ، کما اینکه از اعتبارات دولتی هم مورد بی مهری قرار گرفته است ، در سال گذشته ماده 180 به خاطر همین اعتبارات استانی به این شهرستان کم شده است .
فرماندار اردکان اظهار کرد : فقط با وجود مردم هوشمند و مسئولان پرکار و پیگیر زمینه سرمایه گذاری در اردکان به وجود امده که بستر را برای توسعه و رشد فراهم کرده است.
مقیمی در ادامه به نزدیک شدن انتخابات مجلس و شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت معلمان بایدبه اصول انتخابات و حضور فعالانه و ترغیب دانش آموز ان و والدین به مشارکت اگاهانه توجیه شوند .
وی افزود: اگر عقلانیت و تدبیر به نتیجه برسیم و ازتفکر پوپولیست استفاده نکنیم سرنوشت شهر و کشورمان را به سمت توسعه یافتگی خواهیم برد.
در پایان این مراسم از برترین‌های ورزشی و علمی شهرستان با اهدای جوایزی تقدیر شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار