در جلسه امروز شورای شهر تبریز مطرح شد؛
جلسه ی شورای اسلامی کلانشهر تبریز امروز یکشنبه 10بهمن ماه در غیاب لطفی وچمنی درساختمان شهرداری برگزار گردید.
کد خبر: ۳۶۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 29 January 2017
شهردار قدراموال مردم رابداند
 
آهور به مشکلات اهالی و کسبه خیابان محققی و سه راهی امین اشاره کردواز شهرداری تبریز خواست تا با اتخاذ تدابیر لازم و تسریع در روند اجرای پروژه مترو مشکلات موجود در این منطقه را رفع نماید.

وی اضافه کرد،علی رغم اینکه بیش از یک ماه از واگذاری ساختمان مرکز پژوهشهای شورای اسلامی کلانشهر تبریز می گذرد اما متاسفانه تاکنون به تجهیز این ساختمان و تامین منابع مالی این مرکز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
وی خطاب به شهردار تبریز تصریح کرد: آیا شهرداری این گونه قدر اموال مردم را می داند؟مسیرگشایی42متری تعیین تکلیف شود.بابایی
 
 
تبریز بایدنفس بکشد
ایرج شهین باهر با اشاره به کمبود فضای سبز در بافت مرکزی شهر و آلودگی هوا و با تقدیر از اقدامات شهرداری تبریز مبنی بر ممانعت از تغییر کاربری فضای سبز محدوده مجتمع تفریحی باغلارباغی افزود، باید بخشی از پروژه میار میاردرمرکزشهربه فضای سبز اختصاص داده شود.
 
از احساسات مردم سوء استفاده نکنید
علی شیاری : با توجه به  پیش رو بودن انتخابات شورای دور پنجم، عده ای  می خواهند از احساسات هواداران  تراکتورسازی سوء استفاده کنند و دایه مهربانتر از مادر می شوند.
وی اضافه کرد: تشکیل کانون هواداران تراکتورسازی در آستانه انتخابات شورا، بهره برداری سیاسی است و باید مانع این موضوع شویم.

دبیری:ازنظرقانونی تعرفه عوارض محلی باید تا به امروز به اتمام می‌رسیدوبرای تایید فرمانداری آماده می‌شد.

تصمیمات تنبل پرور
محدث:برخی تصمیمات منجر به تنبلی ادارات می‌شود وروز به روز باتوجه بیشتر به هزینه های جاری ازکارهای عمرانی کاسته می شود.

شیاری:سهم شهرداری در لاله پارک فروخته شده‌است وامروز علیرغم اینکه لاله پارک یک برندشده است برای عوارض چندغازی آن بحث می شود.

وی اضافه کرد، درفلکه نظام پارک غرق شده وبدون عوارض برای آقایان درآمدزایی می‌کند.

تعیین عوارض تغییر کاربری،مجوزپلاسکو های تبریز
ایرج شهین باهر فرسودگی 80درصدی ساختمان مدارس غیرانتفاعی راهشدارداد و افزود،تعیین عوارض به جای ماده 100برای تغییرکاربری برخی ساختمان ها احتمال وقوع حوادث رادرمدارس غیرانتفاعی افزایش میدهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار