قبول مرسولات پستی
مرسوله پستی صادراتی به مقصد کانادا که حاوی 23 کیلوگرم حلوا بود متصدی قبول پست آذربایجان غربی 18 بسته مواد مخدر جاسازی شده را کشف کرد.
کد خبر: ۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰ 08 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از فارس،مجید فرخی امروز در گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: شرکت پست با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی در عرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست‌ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه‌ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت‌های فناوری ارتباطات فعالیت دارد.

وی بررسی و مطالعه در جهت شناخت هرچه بیشتر نیازهای پستی جامعه و تأمین آن‌ها، تهیه و تنظیم برنامه‌های جامع به منظور انجام خدمات پستی، تأسیس، تجهیز و گسترش واحدهای پستی و بهره‌برداری از آن‌ها و... را از اولویت‌های شرکت پست عنوان کرد.

فرخی ادامه داد: تهیه طرح و انتشار تمبر و اوراق بهادار پستی برای مصارف، واگذاری صندوق‌های پستی شخصی، توزیع روزنامه، نشریات دوره‌ای و سایر مرسولات پستی و... از دیگر وظایف و اولویت‌های شرکت پست محسوب می‌شود.

مدیرکل پست آذربایجان غربی با بیان اینکه طی 10 ماه سال 93 تعداد 14 میلیون مرسوله وارد استان شده است، خاطرنشان کرد: 13 میلیون مرسوله نیز در 10 امسال از استان خارج شده است.

وی همچنین اعلام کرد: اخیرا در راستای قبول مرسوله پستی صادراتی به مقصد کانادا که حاوی 23 کیلوگرم حلوا بود متصدی قبول پست آذربایجان غربی 18 بسته مواد مخدر جاسازی شده را کشف کرد.

مدیرکل پست آذربایجان غربی تصریح کرد: این مواد به صورت خیلی ماهرانه در بسته‌های حلوا جاسازی شده بود که توسط متصدی قبول پست استان کشف شد.

فرخی ادامه داد: طی هماهنگی‌های انجام شده با پلیس مبارزه با مواد مخدر و حوزه نظارت بر گمرکات آذربایجان غربی متهم به همراه مواد کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحویل داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار