فرماندار بیرجند:
فرماندار ‌بیرجند گفت: ۱۳۱ پروژه با هزینه‌کرد ۴۹۲ میلیارد و۴۲۰ میلیون ریال در بیرجند افتتاح می‌شود.‌
کد خبر: ۳۶۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 29 January 2017
علی ناصری در تشریح برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: در ایام دهه فجر 131 پروژه با هزینه کرد 492 میلیارد و 420 میلیون ریال در شهرستان بیرجند به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه از این تعداد پروژه آماده بهره‌برداری 84 مورد در روستاها و بقیه پروژه‌های عمرانی شهری است افزود: تعداد 142 هزار نفر از پروژه‌های بیرجند بهره‌مند و برای 300نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: تعداد پروژه‌های آماده افتتاح 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش و از نظر اعتباری 7 درصد نسبت به سال 94 افزایش دارد که بیشتر از محل منابع دولتی تأمین و تنها بخشی از منابع خصوصی بود.

ناصری با بیان اینکه طرح آبرسانی به سه روستا تکمیل شده است افزود: محوطه‌سازی برای خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه، آبرسانی به مجتمع‌های مسکن مهر، اجرای فاضلاب قسمتی از شهر بیرجند، اصلاح شبکه آبرسانی و بازسازی انشعاب و تعویض کنترل مشترکان از پروژه‌های آب و فاضلاب شهری است.

وی بیان کرد: پروژه مسقف‌سازی قطعه یک گلزار شهدا بیرجند توسط بنیاد شهید تکمیل که در دهه فجر افتتاح می‌شود و 10 روستای بیرجند از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و انتقال آب توسط جهاد کشاورزی به 5 روستا انجام شده و در 4 روستای نیز احیا و مرمت قنوات انجام شده و 11 پروژه شهری که آسفالت بلوار بهجت و مهرشهر از مهمترین آنها است اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: هتل سه ستاره سپهر یکی از پروژه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی است که به بهره‌برداری می‌رسد و سالن ورزشی، توسعه کلاس‌های درس، سالن‌های چند منظوره، از دیگر پروژه‌ها است.

ناصری افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پروژه‌هایی مانند مسکن روستایی، مسکن مددجویی و امور تولیدی از جمله پرورش شترمرغ، تولید کفش و کیف را در روستاها به بهره‌برداری می‌رساند.

وی بیان کرد:  امسال برای تأمین برق علاوه بر تأمین برق مورد نیاز مناطق روستایی و شهری احداث شبکه و پست هوایی که برای تعاون مسکن توسط شرکت برق بیرجند انجام شده است به سه روستا برق‌رسانی شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار