مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین از رونمایی کتاب عملکرد این اداره‌کل در دهه فجر سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، یوسف خدایاری در همایش رابطان روابط عمومی مدارس استان قزوین که ظهر امروز در دانشگاه علوم پزشکی این استان برگزار شد، اظهار داشت: در دنیای امروز اطلاعات و ارتباطات دارای اهمیت بوده و چنین شرایطی ایجاب می‌کند که با اطلاعات روز همراه و همگام باشیم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و جزو 10 شغل پُر استرس دنیا محسوب می‌شود، افزود: براساس مطالعات انجام شده رسانه‌ای در سال‌های 2012 تا 2014، در هر 60 ثانیه 204 میلیون ایمیل و 3.5 میلیون مورد پست در فیس‌بوک در یک دقیقه مبادله و در شبکه‌های جست‌وجوگر، 4 میلیون جست‌و‌جو در یک دقیقه انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: 410 هزار عکس در یک دقیقه آپلود می‌شود و وجود چنین آمار و ارقامی نشان‌دهنده این است که باور کنیم، شبکه‌های مجازی و تکنولوژی وجود دارد و استفاده بیش از حد از شبکه‌های مجازی نشان‌دهنده این است که در دوران شیفتگی قرار داریم.

خدایاری عنوان کرد: استان قزوین به عنوان سومین استان در اجرای طرح روابط عمومی مدارس محسوب می‌شود و اجرای آن فرصتی برای دانش‌آموزان است تا از شرایط موجود استفاده کنند.

وی گزارشی را از عملکرد روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین ارائه کرد و یادآور شد: این اداره‌کل با 17 کارشناس روابط عمومی در مناطق و نواحی فعالیت‌های خود را انجام داده که این فعالیت‌ها کم‌نظیر بوده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: بیش از دو هزار خبر در حوزه آموزش و پرورش، بیش از 250 بولتن هفته‌ای، 180 کلیپ تصویری ساخته شده از جمله اقدامات انجام شده از سوی روابط عمومی این اداره‌کل است.

خدایاری گفت: طرح روابط عمومی‌های مدارس در بین 700 دانش‌آموز در حال اجرا است و روابط عمومی استان قزوین تعامل مناسب و سازنده‌ای را با مرکز صدا و سیمای مرکز قزوین دارد چراکه بیش از 800 خبر و نشست‌های خبری در این مرکز برگزار شده است.

وی به مهم‌ترین برنامه‌های هفته دهه فجر اشاره و تصریح کرد: امیدواریم در هفته فجر سال جاری، کتاب عملکرد اداره‌کل آموزش استان قزوین را رونمایی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار