مدیرکل بنیاد شهید استان فارس گفت: تشکل‌های با موضوع شهدا و ایثارگران باید از سیاست‌زدگی بپرهیزند، چرا که فرهنگ ایثار و شهادت فراتر از سیاست است.
کد خبر: ۳۶۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 27 January 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:رجبعلی راهی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه تخصصی عکاسان شاهد و ایثارگر استان فارس با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت یک تشکل، از تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور حمایت می‌کند اظهار داشت: بنیاد شهید در راستای ترقی و تشکیل جامعه هدف برای اهداف مشترک و ایجاد فعالیت در زمینه شهدا و ایثارگران، از تشکیل سمن‌ها استقبال می‌کند.

راهی با بیان اینکه دولت رابطه‌اش با این تشکل‌ها، واگذاری کار به آنها و حمایت از آنها است، تصریح کرد: تشکل‌ها باید از سیاست‌زدگی بپرهیزند، چرا که فرهنگ ایثار و شهادت فراتر از سیاست است و سیاسیون با هرگرایشی باید به شهدا احترام بگذارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با اشاره به اینکه از حضور تمام افراد با هر جناح سیاسی در تشکل استقبال می‌کنیم، بیان کرد: اما اجازه نمی‌دهیم تشکل‌های مرتبط با شهدا و ایثارگران جولانگاه گروه‌های سیاسی شوند، بنابراین افراد هنگام وارد شدن به تشکلها افکار سیاسی خود را پشت در بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: تشکل عکاسان شاهد و ایثارگر بر اساس قوانین جمهوری اسلامی و تفکر تشکیل شده و تخصصی و هنری وارد عمل می‌شود.

راهی با اشاره به اینکه خیلی از برنامه‌ها نمی‌تواند توسط نهادهای دولتی اجرا شود اما قابل اجرایی شدن در سمن‌ها هستند، عنوان کرد: در زمینه این تشکل‌ها باید استعدادها را در زمینه‌های مختلف مانند عکاسی کشف کرد و از اهداف غیرسیاسی دوری کرده و دنبال اهداف فرهنگی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار