جلسه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با فرماندار سرعین در خصوص بررسی مسایل فرهنگی، دینی و تبادل نظر در خصوص احداث اردوگاه تربیتی، فرهنگی در این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۳۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 19 May 2015
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، روز گذشته، 28 اردیبهشت‌ماه در جلسه با فرماندار شهرستان سرعین در سخنانی گفت: با تأسیس نمایندگی تبلیغات اسلامی در سرعین کار فرهنگی دینی اعم از برگزاری جلسات فرهنگی و راه‌اندازی دسته‌جات عزاداری در ایام فاطمیه و ماه محرم و برگزاری مراسم اعیاد و شهادات ائمه اطهار(ع) قوت گرفت.
وی افزود: حضور نمایندگی تبلیغات اسلامی در سرعین موجب ساماندهی مبلغین برای اعزام در مناسبت‌ها، ساماندهی مداحان و شعرای مذهبی برای حضور و اجرای مراسم مذهبی، ساماندهی فعالان قرآنی برای تشکیل کلاس‌های آموزش قرآنی و محافل و مراسم قرآنی و تأسیس هیئات مذهبی برای برنامه فرهنگی دینی هفتگی، تاثیرات بسیار مهم و بسزایی در ارتقای فرهنگ منطقه دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان در نظر دارد در صورت اهدای زمین توسط خیرین و یا شهرداری اردوگاه تربیتی احداث کند که برای جذب توریست و رونق صنعت گردشگری نقش مؤثری خواهد داشت.
در ادامه عاطف ناصریف فرماندار سرعین ضمن ابراز خرسند از حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در خصوص بررسی مسایل فرهنگی دینی شهرستان گفت: فرمانداری سرعین با تمام قوا آماده است قطعه زمینی با هماهنگی خیرین و اعضای شورای اسلامی شهر و به‌ویژه شهردار به سازمان تبلیغات اسلامی هبه کند تا اردوگاه تربیتی در شهر توریستی سرعین احداث شود.
ناصری از اتمام پروژه مجتمع فرهنگی دینی سازمان در سال جاری خبر داد و افزود: با تخصیص اعتبار لازم امیدوارم پروژه‌های خانه‌های عالم روستای کرده ده و بخش اردیموسی تکمیل شود تا روحانیون با خانواده در خصوص امر تبلیغاتی در منطقه حضور داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار