مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت:پارسال و با افتتاح شبکه گاز در شهرهای حوزه جنوب استان، میانگین ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری استان به 98 درصد افزایش یافت که این میزان از میانگین کشوری نیز بالاتر است.
کد خبر: ۳۶۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 24 January 2017
  ضریب نفوذ شبکه گاز در بخش مشترکان روستایی این استان تا پایان سال جاری به بیش از 70 درصد می رسد.
 
به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس الهی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گاز در روستاهای این استان اکنون 60 درصد است، اظهار کرد: تا پایان سال جاری 42 روستای دیگر به شبکه گاز سراسری متصل خواهند شد که با احتساب این تعداد، مجموع روستاهای دارای گاز استان به 269 روستا خواهد رسید.


وی با اشاره به اجرای طرح های گازرسانی روستایی در استان افزود: 10 روستای بخش چوار به همراه 15 روستای بخش سیوان از توابع شهرستان ایلام و 12 روستا در شهرستان چرداول در این ایام به شبکه گاز سراسری می پیوندند.


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: با انجام گازرسانی به روستاهای یاد شده تعداد 2 هزار 404 خانوار روستایی به جمع مشترکان گاز در این استان افزوده خواهد شد.


در مجموع بیش از 82 درصد خانوارهای شهری و روستایی استان ایلام در همه شهرها و 227 روستا از نعمت گاز برخودار هستند.

در سه سال و نیم اخیر (دولت یازدهم) بیش از 41 هزار و 908 مورد اشتراک، 29 هزار و 526 انشعاب، یک هزار و 268 کیلومتر شبکه گذاری و 166 کیلومتر خطوط انتقال گاز در استان ایلام انجام شده است/م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار