کد خبر: ۳۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 19 May 2015
رئیس پلیس راه البرز گفت: یکهزار و 273 دستگاه موتورسیکلت مربوط به راکبان متخلف دراین استان جمع آوری و به پارکینگ انتقال یافتند.
سرهنگ رضا اکبری روز سه شنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: طرح کنترل تخلفات حادثه سازرانندگی از ابتدای سال جاری به صورت ویژه دراین استان آغاز شده و در اجرای آن، یکهزارو 273 راکب متخلف موتورسیکلت از داشتن وسیله نقلیه محروم شدند.
وی اظهار داشت: امسال 14 تصادف در بخش موتورسیکلت ها در البرزرخ داد که 10 فقره آن راکبان این وسایل نقلیه مقصر شناخته شدند.
منجر به جرح و 15نفر مجروح ازابتدای سال جاری مسبب راکبان موتور سیکلت سواران عنوان کرد .
اکبری خاطرنشا ن کرد : برای کاهش این تصادفات طرح های ضربتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف با هدف تقویت انضباط اجتماعی و برخورد با تخلف های حادثه ساز به صورت مستمر درحال اجرااست .
رییس پلیس راه البرز افزود: باتوجه به اینکه موتورسیکلت سوران قشر آسیب پذیر هستند و بیشتر درمعرض حوادث رانندگی قرارمی گیرند این اقدامات کنترلی به صورت ویژه انجام می شود و با متخلفات برخورد و موتورسیکلت آنها توقیف می شود .
اکبری گفت: در اجرای این طرح ها موتورسیکلت افرادی که از کلاه ایمنی استفاده نکنند توقیف خواهدشد.
وی اظهارکرد:همچنین راکبانی که مبادرت به رفتارهای خطرناک وعبور از مناطق ممنوعه مانند آزادراهها کنند، موتورسیکلت آنان توقیف می شود.
وی تاکید کرد: نداشتن مدارک شناسایی، بیمه نامه و نقص فنی موتورسیکلت ها از جمله تخلفاتی است که پلیس راه با قاطعیت با آنها برخورد خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار