رئیس هیات کشتی کرمانشاه خبر داد:
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به قطعی شدن حضور یک آزادکار کرمانشاهی در جام جهانی کشتی، گفت: این احتمال وجود دارد که دو کشتی گیر دیگر از استان هم در این رویداد مهم حضور یابند.
کد خبر: ۳۶۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 23 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمدحسین محبی اظهار داشت: یدالله محبی کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم کرمانشاهی است که آنگونه که از سوی کادر فنی تیم ملی اعلام شد نماینده ایران در سنگین وزن رقابت های جام جهانی خواهد بود.

محبی با بیان اینکه کرمانشاه دو ملی پوش دیگر به نام های حامد رشیدی در وزن 70 کیلوگرم و بهمن تیموری در 74 کیلوگرم دارد، گفت: هردوی آن ها نیز شانس عضویت نهایی در تیم ملی را دارند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه کشتی کرمانشاه در دو سه سال اخیر توانست بازهم در بین قدرت های کشور خودی نشان دهد و در حال پیدا کردن جایگاه سابقش است.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه افزود: حضور کشتی گیران کرمانشاهی در اردوی تیم های ملی و کسب میزبانی رقابت های داخلی و خارجی که آخرین و مهمترین آن ها همین میزبانی جام جهانی است، نشانگر بازگشت کرمانشاه به روزهای خوبش است.

محبی همچنین با اشاره به آماده بودن شرایط برای میزبانی رقابت های جام جهانی، گفت: خوشبختانه همه چیز برای برگزاری این رویداد مهم آماده است.
 
وی در پایان اظهار کرد: رقابت ها با حضور هشت تیم اول کشتی جهان طی روزهای 28 و 29 بهمن در سالن 6 هزار نفری حضرت امام (ره) کرمانشاه برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار