رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: بر اساس ماده هفت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در 9 ماه (فروردین تا آذر) امسال نمرات منفی این رانندگان به حد نصاب 30 رسیده بود.
کد خبر: ۳۶۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 22 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ نوراله خادم اظهار کرد: گواهینامه 41 راننده به علت داشتن بیش از 30 نمره منفی توسط ماموران پلیس راهور این استان برای مدت سه ماه ضبط شده و این افراد حق رانندگی در این مدت را ندارند.
 
وی با اشاره به ماده هفت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی افزود: امکان ارائه خدمات صدور، المثنی و یا تعویض گواهینامه رانندگان در صورت کسب 30 نمره منفی برای بار اول و 25 نمره منفی برای بار دوم و کسب 20 نمره منفی برای بار سوم مقدور نیست.
 
رئیس پلیس راهور ایلام تاکید کرد: رانندگانی که آستانه نمره منفی گواهینامه آنان به هر یک از اعداد ذکر شده رسیده است، موظف هستند گواهینامه خود را تسلیم پلیس راهور کرده و در صورت تسلیم نکردن مدت محرومیت و مجازات ها به میزان 2 برابر افزایش خواهد یافت.
 
سرهنگ خادم یادآور شد: برابر تبصره 2 ماده هفت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که متخلف به مدت 6 ماه از زمان ارتکاب به آخرین تخلف منجر به کسب نمره منفی، مرتکب هیچگونه تخلف رانندگی نشود همه نمرات منفی آن بلا اثر می شود.
 
وی به عموم کاربران ترافیک اعم از راننده، عابر، سرنشین و متصدیان حمل و نقل توصیه کرد رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در همه فصول سال را جدی بگیرند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار