دبیر هیأت بسکتبال قزوین خبر داد
دبیر هیأت بسکتبال استان قزوین گفت: در طرح استعدادیابی رشته ورزشی بسکتبال 270 دانش‌آموز شرکت کردند که از این تعداد 100 نفر را دختران و 170 نفر را پسران تشکیل دادند.
کد خبر: ۳۶۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، امید حمیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه استعدادیابی رشته بسکتبال در روزهای 30 دی ماه و یکم بهمن ماه سال جاری صورت گرفت، اظهار داشت: این طرح استعدادیابی در روز پنج‌شنبه ویژه دختران و طی روز جمعه برای پسران با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: در طرح استعدادیابی رشته ورزشی بسکتبال 270 دانش‌آموز شرکت کردند که از این تعداد 100 نفر را دختران و 170 نفر را پسران تشکیل دادند که به دلیل بالا بودن نفرات شرکت‌کننده در طرح استعدادیابی بسکتبال تاکنون تصمیمی برای انتخاب نفرات برتر گرفته نشده و اطلاعات افراد از سوی کارشناسان این رشته در حال بررسی است.

دبیر هیأت بسکتبال استان قزوین با اشاره به آیتم‌های استعدادیابی این رشته ورزشی گفت: آیتم‌های بسیاری پیش روی هیأت بسکتبال قرار داشت که بعد از بررسی توسط کارشناسان این رشته 9 آیتم که شامل مهارت‌های فنی از قبیل انعطاف، شنا سوئدی، تست چابکی، دوی 20 متر و توانایی پاس دادن و آزمون فیزیکی و پیکر‌شناسی فرد از جمله قد، وزن، طول ساعد، قد بالاتنه و طول دست بود.

حمیدی تصریح کرد: معاون دفتر استعدادیابی، کارشناس ارشد دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و رئیس اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین از روند برگزاری این طرح در بخش دختران و پسران بازدید به عمل آوردند.

دبیر هیأت بسکتبال استان قزوین اضافه کرد: روند برگزاری استعدادیابی زیر نظر 18 مربی و کارشناس رشته ورزشی بسکتبال انجام شد که مسؤولیت برگزاری استعدادیابی بسکتبال بر عهده بنده بود و افسانه حسن‌نایبی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین مسؤولیت نظارت را در طرح استعدادیابی بسکتبال را برعهده داشت.

حمیدی با بیان اینکه طرح استعدادیابی در خانه بسکتبال استان قزوین برگزار شد، ادامه داد: طرح استعدادیابی در استان هماهنگ با 12 استان کشور صورت گرفت که این طرح با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار