باپیگیری های جلال میرزایی صورت گرفت؛
میرزایی با اشاره به وضعیت کارگران از کاربیکار شده منطقه نفتی تنگ بیجار گفت:بیکارشدن بیش از200کارگر منطقه نفتی بیجار باعث تحمیل مشکلات فراوانی بر خانواده های آنان شده است و بکارگیری مجدد این نیروها بایستی در سریعترین زمان ممکن در دستور کارقرارگیرد.
کد خبر: ۳۶۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹ 21 January 2017

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: احکام عودت بکار بیش از پنجاه نفر از  کارگران اخراجی تنگ بیجار صادر  و زمینه بازگشت به کار مابقی نیز در آینده فراهم می گردد
 
به گزارش تابناک ایلام،جلال میرزایی در دیدار با مسئولین وزارت نفت اظهار کرد:میادین نفتی وگازی استان ایلام ،می توانند در توسعه اقتصادی استان ایلام نقش بسزایی ایفاء نمایند،تسریع در روند اکتشاف،استحصال وفرآوری از این میادین باید در دستور کار مسئولین وزارت نفت قرار گیرد.
 
میرزایی دراین دیدار که رییس منطقه ای نفت وگاز غرب کشور نیز حضور داشت با انتقاد از نبود برنامه ریزی برای توسعه میادین استان تصریح کرد:تلاش جدی ،برنامه ریزی مدون وزمانبندی شده برای توسعه میادین استان درمسئولین وزارت نفت دیده نمی شود .
 
 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود:تعلل مسئولین ودست اندرکاران مربوطه برای تسریع در روند توسعه میادین نفتی استان به هیچ وجه پذیرفتی نیست ومسئولین بایستی برای این تعلل طولانی پاسخگو باشند.
 
میرزایی با اشاره به وضعیت کارگران از کاربیکار شده منطفه نفتی تنگ بیجار خاطرنشان کرد:بیکارشدن بیش از200کارگر منطقه نفتی بیجار باعث تحمیل مشکلات فراوانی بر خانواده های آنان شده است و بکارگیری مجدد این نیروها بایستی در سریعترین زمان ممکن در دستور کارقرارگیرد.
شایان ذکراست براساس تفاهم صورت گرفته با مسئولین شرکت نفت منطقه ای غرب مقرر شد ظرف هفته آینده احکام عودت بکار بیش از پنجاه نفر از این کارگران صادر  و زمینه بازگشت به کار مابقی نیز در آینده فراهم گردد


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عزرایییل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
با سلام به همه کارگران زحمتکش تنگ بیجار . آقایان دیگر فریب حرف های بعضی مدیران غیر بومی را نخورید . اینان قصه های تکراری است که برای ما می سرایند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
درودبرشرف تنهانماینده ایلام آقای میرزایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
استاندارایلاهیچ کاری برای کارگران ایلامی نکردفقط کارمانو خراب کرد ولی آقای میرزایی زحمت زیادی کشیدند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار