مدیر اداره برق شهرستان بدره گفت: عملیات تعویض شبکه سیم مسی با کابل خود نگهدار شهر بدره با 300 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات کاهش تلفات داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام آغاز شده است.
کد خبر: ۳۶۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ 14 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد حسین رشنو روز شنبه  اظهار کرد: در فاز نخست این طرح که قرار است در تمام شهرستان اجرایی شود 2 کیلومتر شبکه مسی با کابل خود نگهدار در شهر بدره تعویض شد.
 
وی در مورد مزایای این طرح افزود: رفع اتصالی های گذرا در زمان باد، باران و طوفان، رفع مشکل افت ولتاژ مشترکان، کاهش زمان و تعداد دفعات خاموشی ها، کاهش تلفات انرژی و جلوگیری از سرقت سیم از مهمترین مزایای این طرح است.
 
رشنو تاکید کرد: در سیستم جدید بجای مس از سیم های آلومینیومی بهم پیچیده استفاده می شود که سارقان قدرت جدا سازی و تشخیص سیم های فاز از نول را ندارند و این امر باعث ایمنی بالا و همچنین امنیت شبکه به هنگام شرایط نامساعد جوی می شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری و در سال های آینده همه شبکه های فشار ضعیف شهری و روستایی این شهرستان با سیستم جدید شبکه خود نگهدار تعویض شود.
 
رشنو به خسارت طوفان آذر ماه امسال در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این حادثه در مسیر یک کیلومتری شبکه فشار متوسط باعث خسارت کلی به هشت پایه چوبی شد که با 300 میلیون ریال اعتبار در کمترین زمان ممکن بازسازی انجام شد.
 
مدیر برق شهرستان بدره در مورد احیای روستای اناره نیز اضافه کرد: این روستا در حوزه بخش مرکزی شهرستان در سال جاری احیا شده که برای تامین برق آن 120 متر شبکه فشار متوسط، 300 متر شبکه فشار ضعیف و یکدستگاه پست هوایی احداث شده است.
 
به گفته وی، این طرح با هزینه 600 میلیون ریالی از محل اعتبارات داخلی ردیف روستایی شرکت توزیع برق استان ایلام انجام شده است.
 
رشنو یادآور شد: بدره در مجموع پنج هزار و 700 مشترک برق دارد و تنها شهرستان در سطح استان ایلام است که تمام معابر شهری و روستایی آن از نعمت روشنایی معابر برخوردار است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار