مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت:احداث و بهسازی 80کیلومتر راه در تمامی مناطق روستایی استان با بیش از 160 میلیارد ریال هزینه از محل اسناد خزانه و قیر انجام شده است.
کد خبر: ۳۶۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 14 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سید کمال الدین میرجعفریان اظهار کرد: احداث و بهسازی 80کیلومتر راه در تمامی مناطق روستایی استان با بیش از 160 میلیارد ریال هزینه از محل اسناد خزانه و قیر انجام شده است.
 
وی افزود: از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم تاکنون بیش از 242 کیلومتر راه روستایی در استان احداث و بهسازی شده که استان را از حیث برخورداری از راه های روستایی در ردیف متوسط کشوری قرار داده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تاکید کرد: هم اکنون یک هزار و 647 کیلومتر راه روستایی در این استان معادل یک درصد راه های روستایی کشور راه آسفالته است که این میزان در چشم انداز 20 ساله باید به حدود 2 هزار 100 کیلومتر راه آسفالته روستایی افزایش یابد.
 
میرجعفریان اضافه کرد: راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستائیان شده و تمایل آنها را به زندگی در روستا افزایش می دهد.
 
هم اینک بیش از 90 کیلومتر بزرگراه، 630 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و بیش از یک هزر و 647 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام وجود دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار