مدیر کل آموزش وپرورش استان ایلام؛
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه روند مصوبات شوراهای آموزش و پرورش مطلوب است گفت: عمده مصوبات این شوراها که در حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی، اداری، مالی، عمرانی، رفاهی و پ‍ژوهشی است تاکنون اجرایی شده اند.
کد خبر: ۳۶۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 14 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛علی بیرانوند روز شنبه به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار کرد: شوراهای آموزش و پرورش کمک کار دستگاه تعلیم و تربیت بوده چراکه در مرکزیت آن مسئولان، مردم و نمایندگان انجمن اولیا و سایر مسوولان حضور دارند.
 
وی با اشاره به اینکه روند مصوبات شوراهای آموزش و پرورش مطلوب است گفت: عمده مصوبات این شوراها که در حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی، اداری، مالی، عمرانی، رفاهی و پ‍ژوهشی است تاکنون اجرایی شده اند.
 
بیرانوند با اشاره به فعالیت 15 شورای آموزش و پرورش با عضویت 200 نفر در مناطق مختلف این استان، مهمترین اهداف شوراهای آموزش و پرورش را تقویت برنامه ها و فعالیت های آموزشی، پرورشی، پژوهشی و فرهنگی در مدارس عنوان کرد.
 
وی مشارکت افراد خیر در برنامه ریزی های آموزشی و پرورشی، سازماندهی خودیاری اولیا در آموزش و پرورش، آگاه کردن والدین از چگونگی مشارکت آنان در امر آموزش و پرورش به منظور فعال نمودن مشارکت آنان، اطمینان والدین دانش آموزان از مشارکت مستمر و جدی آنها، استفاده از مهارت ها و تخصص والدین برای انجام خدمات مورد نیاز مدرسه را از مهم ترین اقدامات آموزش وپرورش استان در حوزه شوراهای آموزش وپرورش برشمرد.
 
وی روزشمار هفته شوراهای آموزش و پرورش را 24 دی ماه با عنوان شورا و مشورت در اسلام، 25 دی ماه شوراهای آموزش و پرورش، اقدام و عمل در تحقق اقتصاد مقاومتی، 26 دی شوراهای آموزش و پرورش، ‌تحقق مشارکت و نظارت مردمی، 27 دی ماه، شوراهای آموزش و پرورش و شیوه های نوین مدیریت مدارس، 28 دی ماه شوراهای آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین، 29 دی ماه، شوراهای آموزش و پرورش، سازمان ها، نهادها و تقسیم کار ملی، 30 دی ماه شوراهای آموزش و پرورش،‌ تقویت نظام مالی مدارس و تحقق عدالت آموزشی برشمرد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: همچنین زنگ شوراهای آموزش و پرورش 26دی ماه ساعت 9صبح در دبستان مختار شهر ایلام بصورت همزمان نواخته خواهد شد.
24 تا 30 دی بعنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار