رئیس خانه احزاب مازندران با انتشار پیامی ، رحلت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت .
کد خبر: ۳۵۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹ 10 January 2017
 ایرنا ، مصطفی سوادکوهی در این پیام نوشت : مقارن ایام وفات جانسوز حضرت فاطمه معصومه (س) و شهادت امیر کبیر پرچمدار مبارزه با استعمار ، خبر ارتحال آیت ا... هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای همه دوستداران انقلاب و نظام اسلامی و طالبان اعتلای ایران عزیز ، دریغ افزا و غم انگیز است .
وی افزود : نام این مرد بزرگ با تاریخ پر فراز و فرود نهضت اسلامی گره خورده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ، او نمونه کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستمشاهی و از رنجدیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود و به تصریح ریاست محترم جمهوری ، انقلابی تمام عیاری بود که نقش آفرینی و حضور موثر وی در برگ برگ تاریخ نهضت اسلامی انکار ناپذیر است .
در این پیام آمده است : نویسنده فقید ' امیر کبیر ، قهرمان مبارزه با استعمار ' بواقع خود در عرصه مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی دوران حاکمیت طاغوت و نیز در پیشبرد آرمان های بلند انقلاب و تثبیت نظام اسلامی ، قهرمانی نام آور بود .
 
آیت ا... هاشمی رفسنجانی این چهره همیشه همراه و دلسوز انقلاب و یار دیرین امام (ره) و رهبری ، انقلابی خستگی ناپذیری بود که از آغاز نهضت امام خمینی تا پیروزی انقلاب و از آن زمان تا واپسین لحظه عمر پربارش ، آنی از مجاهدت و مشاورت در راه اعتلای ایران اسلامی و سربلندی هم میهنان فروگذار نشد و در این راه خطیر ، بگونه ای کوشید که عنوان مرد روزهای سخت بحق برازنده اوست .
تحمل شکنجه های سخت دوران مبارزه ، تقبل مسئولیتهای حساس و اخلاص در ادای تکلیف و وفای بردبارانه به انقلاب در برابر جفاها از مرحوم هاشمی یک انقلابی نستوه و فراموش ناشدنی معرفی کرد.
فقدان اسفبار این سرمایه ارزنده انقلاب و سردار مدبر و یار همدل نظام اسلامی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام و ریاست محترم جمهوری ، ملت قدرشناس ایران خصوصا بیت شریف آن بزرگوار تسلیت و تعزیت عرض نموده و علو درجات ایشانرا از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار