کد خبر: ۳۵۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵ 05 January 2017
صعود به کوه بهار
کوهنوردان گروه کوهنوردی جاجرم به قله کوه بهار صعود کردند.رئیس هیئت کوهنوردی جاجرم به خبرنگار ما گفت: 42 کوهنورد به قله 2450 متری کوه بهار صعود کردند.حمید غلامی افزود: این برنامه با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهر و به سرپرستی حمید غلامی، جلوداری حبیب ا... غریب، میانداری سید علی حسینی و عقب داری جواد جاجرمی انجام شد.وی بیان کرد: در این مسیر چشمه کوه بهار تا روستای مشما هم پاکسازی شد.
 
استقبال از  پهلوانان
قهرمانان رقابت های ملی کشتی پهلوانی مورد استقبال اهالی کشتی قرار گرفتند. علی اصغر یحیی آبادی، سرپرست فرمانداری اسفراین در این مراسم با تقدیر  از اهتمام پهلوانان در رقابت های کشتی پهلوانی مشهد، گفت: همت پهلوانان کشتی در میدان های پهلوانی ستودنی است.  پرویزی رئیس اداره ورزش و جوانان اسفراین هم با اشاره به درخشش فرزندان غیور اسفراین در رقابت های کشتی پهلوانی، گفت: بار دیگر فرزندان این دیار با نام پهلوانی در میادین خوش درخشیدند.در این مراسم که در خانه کشتی پهلوان شهید علی اکبر مرادیان برگزار شد، مجتبی کلانتریان و ابراهیم ولیان دارندگان عنوان نخست و مدال طلا و احسان قلی زاده دارنده مدال برنز مورد استقبال دوستداران ورزش قرار گرفتند.
 
انتخاب رئیس هیئت بدمینتون
 رئیس هیئت بدمینتون استان انتخاب شد.به گزارش خبرنگار ما، مجمع انتخاب رئیس هیئت بدمینتون استان  با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان در سالن اجتماعات اداره ورزش برگزار شد.در این جلسه، «برات وثوقی» با کسب 11 رای  برای 4 سال دیگر ریاست هیئت بدمینتون را بر عهده گرفت.
 
 کلاس مربی گری کانوپولو
یک دوره کلاس مربی گری کانوپولو در بجنورد در حال برگزاری است.نایب رئیس هیئت قایقرانی استان گفت: این کلاس از سوی هیئت قایقرانی استان از دیروز به مدت سه روز در سالن شمشیربازی مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد شروع شده است.«شیما پاک منش» افزود: در این دوره 20 علاقه مند به مربی گری، در بخش بانوان و آقایان شرکت کردند که زیر نظر اشکان صیادی مدرس فدراسیون آموزش می بینند.وی عنوان کرد: در این کلاس ها علاقه مندانی نیز از استان های خراسان رضوی ، گلستان ، ارومیه و مازندران  حضور دارند.وی بیان کرد: هیئت قایقرانی استان ثابت کرده در رشته های روئینگ، دراگون بت و کانوپولو استعدادهای بسیار خوبی دارد که امیدواریم مشکلات تمرین بچه ها به طور کامل حل شود .
 
لیگ والیبال اداره ها
 رقابت های لیگ والیبال اداره های شیروان جام شهید مرتضی زرهرن (شهید مدافع حرم) و شهید مرتضی ترقی (شهید مرزبانی) با قهرمانی تیم فرهنگیان به پایان رسید.مسئول کمیته برگزاری این رقابت ها با بیان این مطلب گفت: در دیدار نهایی این رقابت ها، فرهنگیان با نتیجه 3 بر صفر تیم نیروگاه را از پیش رو برداشت و به مقام قهرمانی این رقابت ها رسید.«حبیب مقیمی» افزود: در مسابقه رده بندی نیز که قبل از بازی نهایی برگزار شد تیم مپنا با نتیجه 2 بر یک تیم فرهنگیان موسسه علامه را از پیش رو برداشت و به مقام سوم سومین دوره لیگ والیبال اداره های شیروان دست یافت.به گزارش خبرنگار ما، سومین دوره لیگ والیبال اداره های شیروان با شرکت ۱۱ تیم در بازه زمانی ۳ ماهه برگزار شد.
 
 - روزنامه خراسان شمالی
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار