رئیس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی ایلام از ساخت و واگذاری 934 واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش در دولت تدبیر و امید خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 04 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛نسرین شهبازی افزود: این تعداد واحد مسکونی از سال 92 تا امسال به مددجویان جامعه هدف ساکن در مناطق شهری و روستایی استان واگذار شده است.
 
وی با ذکر اینکه برای ساخت این منازل مسکونی در مجموع 23 میلیارد و 931 میلیون ریال اعتبار هزینه شده بیان کرد: از مجموع این واحدها 203 مسکن با سه میلیارد و 475 میلیون ریال اعتبار در سال جاری به مددجویان واگذار شده است.
 
رئیس اداره مشارکت های مردمی بهزیستی ایلام مجموع واحدهای واگذار شده به مددجویان در دوره زمانی ماقبل را 425 واحد عنوان کرد که افزایش 120 درصدی ساخت وواگذاری مسکن مددجویی در دوره کنونی است.
 
وی معرفی مددجویان برای بهره مندی از معافیت های مربوط به انشعابات را از دیگر خدمات بهزیستی در دولت یازدهم به مددجویان عنوان کرد و گفت: در این زمینه در مجموع 2 هزار و 472 مددجو از این معافیت بهره مند شده اند.
 
به گفته شهبازی، در این مدت همچنین ساخت 19 مسکن برای خانوار دارای2معلول و بیشتر ساکن در مناطق شهری و 14 خانوار ساکن در مناطق روستایی نیز در شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، دره شهر و سیروان آغاز شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار