معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به تحویل خانه احزاب به تشکل‌ها و احزاب استان گفت: مدیریت خانه احزاب نباید دولتی باشد.
کد خبر: ۳۵۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳ 04 January 2017

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی در نشست احزاب استان با استاندار یزد اظهار داشت: از زیرساخت‌های اولیه خانه احزاب داشتن مکانی مناسب بود که تامین شده و در اختیار احزاب استان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اداره خانه احزاب به عهده خود احزاب استان گذاشته شده است ادامه داد: در نحوه اداره آن ترجیح می‌دهیم با مشارکت و همیاری و همراهی احزاب و تشکل‌ها باشد تا مدیریت آن نیز دولتی نباشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با تاکید بر اینکه مدیریت دولتی به احزاب آسیب خواهد رساند اضافه کرد: اگر مدیریت خانه احزاب دولتی باشد قطعاً موفق نخواهد بود.

وی با بیان اینکه برای اداره خانه احزاب باید پیشنهادات ارائه شود تا نحوه مدیریت مورد بررسی قرار گیرد عنوان کرد: خانه احزاب می‌تواند نقش مهمی در بهبود فعالیت‌های حزبی در سطح استان داشته باشد لذا باید هیات مدیره برای مدیریت آن شکل بگیرد.

طالبی با اشاره به در پیش داشتن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: بحث انتخابات و نحوه حضور تشکل‌ها و نقش‌آفرینی آن‌ها باید از سوی خانه احزاب دنبال شود.

وی با تاکید بر تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: با توجه به فرصتی که تا برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری داریم توصیه می‌شود احزاب استان نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار