کد خبر: ۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵ 08 February 2015

به گزارش تانباک تهران ، قاسمي فرزاد در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستاي كبود كنبد پاكدشت با اشاره به  یادوخاطره امام وشهدای انقلاب اسلامی وآرزوی صحت وسلامتی رهبر انقلاب اسلامی گفت:‌ انقلاب اسلامي ايران با رهبري داهيانه امام خميني(ره) و همراهي مردم فجرآفرين ايران اسلامي استقلال و آزادي خود را به دست آورد و اين خود اتكايي و خودباوري حاصل از اين انقلاب را فراموش نمي كنيم.

وي افزود: پيش از انقلاب اسلامي وابستگي ما به اندازه اي بود كه حتي از كشورهاي هند و پاكستان پزشك وارد مي كرديم و امروز با هدايت هاي امام خميني(ره) و خلف صالح ايشان مقام معظم رهبري در زمينه بهداشت و درمان نياز به هيچكس نداريم.

فرماندار پاكدشت گفت:ما نباید فراموش کنیم که از کجا به اينجا رسیدیم و یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص در مان وبهداشت در جامعه بوده و همواره به دولت های وقت تأکید کرده که به این نکته توجه بسیار کنند.دولت تدبیر وامید این رهنمود مقام معظم رهبری را دستور کار خود قرار داده وباتمام مسائل ومشکلات اقتصادی که داشتیم به یک نظام جامع در درمان وبهداشت مردم برسیم.

وي با بيان اينكه بیمارستان 130 تختخوابی پاكدشت باپیگیری هایی که انجام شده  در آخر سال افتتاح می شودگفت:‌ روستاهایی که به خانه بهداشت نیاز داشت با همکاری ادارات خدمات رسان به اتمام رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار