رئیس دادگستری آبیک:
رئیس دادگستری شهرستان آبیک گفت: اگر اعتیاد به مواد مخدر در بین مردم وجود دارد، نتیجه کم کاری مسؤولان در حیطه و حوزه کاری بوده است که شرعاً و قانوناً باید این موضوع را پذیرفت.
کد خبر: ۳۵۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 03 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، سیدآیت‌الله بنی‌هاشمی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبیک که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: اگر اعتیاد به مواد مخدر در بین مردم وجود دارد، نتیجه کم کاری مسؤولان در حیطه و حوزه کاری بوده است که شرعاً و قانوناً باید این موضوع را پذیرفت.

وی با اشاره به اجرای طرح قرارگاه جوادالائمه‌(ع) در شهرستان آبیک افزود: برای اجرای این طرح، عزم و همت جهادی مسؤولان در کنار سپاه لازم و ضروری است.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد را نیازمند اجرای  برنامه‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی آحاد جامعه دانست و خاطرنشان کرد: معتادان بسیاری دستگیر و به زندان رفته‌ و حتی قاچاقچیانی هم اعدام شده‌اند اما درس عبرت نگرفته‌اند.

بنی‌هاشمی اذعان کرد: امروز با دو مقوله مواد مخدر و ترکیباتی از این مواد مواجه هستیم که افرادی ناآگاه اقدام به ساخت مواد مخدر ترکیبی می‌کنند.

وی افزود: ماده مخدر شیشه در جنگ جهانی دوم به سربازان ژاپنی داده می‌شد تا 48 ساعت نخوابند و نگهبانی کرده و جنگ کنند.

این مسؤول ادامه داد: اما امروز افرادی بی‌سواد و کم‌سواد با کاهش و یا افزایش دوز ماده مخدر دیگری به شیشه، ماده مخلوط شده مضری را تولید کرده که سلامت جسم و روان معتادان را به نابودی می‌کشاند.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک اضافه کرد: دستگاه قضایی این شهرستان در زمینه مبارزه با مواد مخدر از نظر قضایی، انتظامی و فرهنگی آمادگی لازم را دارد.

بنی‌هاشمی با تأکید بر عملیاتی شدن مصوبه مبارزه با مواد مخدر در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: تحقق این امر نباید به برگزاری جلسه بسنده شود بلکه باید با پرهیز از سمبل‌کاری، این مصوبه از سوی مسؤولان این شهرستان به مرحله اجرا در آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار